سوالات متداول بادی اسکالپتور

سوالات متداول
4
(6)

سوالات متداول بادی اسکالپتور

• مجموعه سوالات متداول در زمینه بادی اسکالپتور :

  • بادی اسکالپتور علاوه بر رفع چربی­ های احشایی، چاقی موضعی، چربی­ های زیرپوستی و سلولیت، فواید دیگری از جمله قوام پوست، مقابله با پیری و افتادگی پوست و درمانی برای پوست­های پرتقالی دارد.
  • این روش نه تنها هیچ گونه عوارضی برای بدن نداشته بلکه با بهبود جریان خون­رسانی، شبیه­ سازی ورزشی و انقباضات سراسری ماهیچه­ ای فواید بسیاری برای پوست و بدن دارد. همچنین در کاهش افسردگی و ایجاد حس آرامش در افراد نیز نقش دارد.

• چربی های بدن به صورت عمده دو نوع هستند:

  1. چربی های احشایی
  2. چربی های زیرپوستی

• چربی ­های احشایی چربی­ های شکمی یا زیر ماهیچه­ ای هستند که بافتی سفت دارند، فعال هستند، باعث بروز بیماری­ های جدی و خطرناک می ­شوند و از بین بردنشان کار ساده ­ای نیست و  نیاز به رژیم و ورزش­های سخت دارد.

• چربی­ های زیرپوستی زیر پوست جمع شده و بافت افتادگی پیدا می کند که ظاهر ناخوشایندی را به همراه دارند ولی خطرناک و فعال نیستند.

 بادی اسکالپتور دستگاهی است که با کار گرفتن تکنولوژی منحصر به فرد خود چربی­ های احشایی بدن را در زمان کوتاهی نابود می ­کند. در واقع با میدان ایجاد شده اطراف ماهیچه باعث درگیر شدن چربی ­ها و شکستن آن­ها می­ شود. لذا هر دو نوع چربی را از بین می ­برد.

  •  اگر اضافه وزن دارید و برای شروع فرایند لاغری (گرفتن رژیم یا شروع ورزش) نیاز به یک استارت جهشی دارید حتما بادی اسکالپتور را امتحان کنید. بادی اسکالپتور در مدت کوتاهی روی چربی ­های خطرناک (بیماری زا) و سمج شما اثر گذاشته و آن­ها را از بین می ­برد. کاری که مدت طولانی و تلاشی سخت لازم دارد را با بادی اسکالپتور ساده و کوتاهتر می­ کنید.
  • شاید شما تصور کنید بافت­های سفت تر و منسجم بدنتان همه ماهیچه هستند و فرم پیکر شما همین چیزی است که به طور ژنتیکی منتقل شده. درصورتی که بافت چربی ­های احشایی مانند ماهیچه سفت هستند و تشخیص اینکه چقدر ماهیچه یا چربی در بدن شما توزیع شده ساده نیست. بادی اسکالپتور برای شکستن این نوع چربی ­های خطرناک ساخته شده است.
  • همه افراد حتی کسانی که به ظاهر اضافه وزن ندارند هم می توانند از بادی اسکالپتور برای حذف چربی های احشایی شان استفاده کنند. ولی بهترین گزینه ­ها برای این روش آقایان و خانم ­هایی هستند که دارای چربی احشایی بیشتری در نواحی شکم، باسن، ران پا، بازو و … می ­باشند.

بیشترین اثر بادی اسکالپتور روی چربی ­های احشایی می ­باشد که مدت­ها در اثر رژیم غذایی نامناسب و سبک زیست بد به وجود آمده ­اند. لذا بوجود آمدن دوباره این چربی­ ها زمان می ­برد. معمولا با کنترل رژیم غذایی تا 6 ماه اثرات دستگاه ماندگار هستند.

این دستگاه با به­ وجود آوردن میدان بایومغناطیسی در اطراف بافت­ های داخلی انقباضات ماهیچه­ ایی را همانند ورزش شبیه ­سازی می­ کند و باعث شکستن چربی ­های احشایی و نهایتا دفع آن می ­گردد.

  • بادی اسکالپتور روش غیرتهاجمی وکاملا بدون عوارضی است.
  • شبیه ساز ورزشی است و برای سلامتی بدن و پوست مفید می­ باشد.
  • بادی اسکالپتور تنها روشی است که برای حذف چربی ­های احشایی به کار می ­رود.

این دستگاه به­ طور معمول درپایان دوره 7 الی 8 سانتی متر از دور کمر فرد کم می­ کند. بسته به میزان اضافه وزن و نوع بافت­ های چربی که در بدن افراد مختلف وجود دارد تعداد دوره­ ها می ­تواند تمدید شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4 / 5. تعداد رای: 6

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پرسش و پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      در واقع بادی اسکالپتور بیشتر برای افرادی مناسب است که به وزن ایده آل خود نزدیک شده اند؛ اما برای خلاص شدن از شر چربی های سرسخت به مشکل بر خورده اند.

دکمه بازگشت به بالا