اصلاح فرم لب آقایان با تزریق ژل | تزریق ژل لب آقایان

خدمات جراحی و زیبایی
5
(1)

تزریق ژل برای اصلاح فرم لب، تنها مخصوص خانم ها و زیبایی آن ها نیست؛ بلکه آقایان نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند. بر خلاف تصور عمومی در صورتی که میزان مناسبی ژل با مهارت پزشک تزریق شود، فرم کاملا طبیعی خواهد داشت و نواقص چهره برطرف خواهد شد. در این مطلب همراه ما باشید تا به بررسی تزریق ژل لب آقایان بپردازیم.

تزریق ژل لب آقایان

معمولا در چه مواردی تزریق ژل لب آقایان انجام می شود؟

مردان معمولا برای اصلاح لب های بسیار نازک یا نا متقارن، کاهش خطوط ریز اطراف دهان یا تغییر کلی ظاهرشان، ژل لب تزریق می کنند.

مراحل تزریق ژل لب آقایان

روش انجام ژل لب آقایان مانند سایر ژل های لب است. این روش در واقع بسیار ساده است و معمولا بین 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. دکتر لب شما را ارزیابی می کند و نکات و مراقبت های پس از تزریق را به شما یادآوری می کند. فیلر ها به طور طبیعی حاوی مسکنی به نام لیدوکائین هستند. با این حال، می توانید از کرم بی حس کننده استفاده کنید. این محصول با یک سوزن فوق العاده ظریف برای استفاده سریع و آسان تزریق می شود. برخی از افراد احساس گزگز یا سوزش خفیف در محل تزریق دارند؛ با این حال درد فیلر ها را می توان تحمل کرد. بلافاصله هنگام تزریق، پزشک به طور مکرر لب را چک می کند و تصمیم می گیرد که آیا فیلر اضافی لازم است یا خیر.

ماندگاری ژل لب آقایان چقدر است؟

ژل لب یک روش زیبایی کوتاه مدت است که اغلب بین 9 تا 12 ماه دوام می آورد؛ اما همانطور که اشاره شد، به دلیل متابولیسم بالای مردان ممکن است ماندگاری کمتری داشته باشد. در طی آن زمان می توانید توسط پزشکتان ویزیت شوید تا در صورت نیاز ژل خود را ترمیم کنید.

تفاوت ژل لب آقایان و خانم ها

با اینکه تزریق ژل لب مردان و زنان مشابه است؛ اما باید برخی موارد که در تفاوت آن تاثیر می گذارند را در نظر بگیریم :

از نظر زیبایی

مردان اغلب نتیجه ظریف تر را ترجیح می دهند که ظاهر مردانه خود را حفظ کنند. هدف این است که لب، بیش از حد حجیم یا زنانه نشود و به صورت طبیعی فرم بگیرد.

آناتومی لب

مردان معمولا لب های کمی ضخیم تر دارند و نسبت لب به چهره در مردان نسبت به زنان متفاوت تر است. یک پزشک حاذق، این تفاوت ها را هنگام انجام کار در نظر می گیرد.

ماندگاری اثر ژل در آقایان و خانم ها متفاوت است!

یکی از تفاوت های قابل توجه این است که اثرات ژل در مردان زودتر از زنان از بین می رود و به این معنی است که مدت زمان نتایج ممکن است برای مردان کمی کوتاه تر باشد.

تزریق ژل لب آقایان

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل لب آقایان

توصیه می کنیم قبل از تزریق، مراقبت هایی را انجام دهید تا کبودی را به حداقل برسانید. از مصرف ایبوپروفن یا آسپرین در عرض چند روز قبل و بعد از درمان خودداری کنید. از ورزش کردن و فعالیت های سنگین به مدت 48 ساعت بپرهیزید. نوشیدنی های کافئین دار و داغ مصرف نکنید.

عوارض تزریق ژل لب آقایان

فیلر های لب حداقل عوارض جانبی را دارند. با این حال، چند خطر جزئی برای درمان وجود دارد که در عرض چند روز از بین می روند. برخی از عوارض جانبی عبارتند از :

کبودی

اگر کبودی را تجربه می کنید، باید به مرور زمان مانند هر کبودی دیگری محو شود. بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق، این است که پزشک خود را با دقت انتخاب کنید.

درد در محل تزریق

این مشکل احتمالا با هر کبودی همراه است و ممکن است بعد از اینکه اثر بی حسی از بین رفت، رخ دهد. جای نگرانی نیست؛ اما همچنان باید سعی کنید ناحیه را تمیز نگه دارید تا احتمال عفونت را کاهش دهید.

تورم

تورم غیرعادی نیست و به سرعت کاهش می یابد. از کمپرس یخ برای کاهش هر گونه ناراحتی اولیه ناشی از تورم استفاده کنید.

عفونت

اگر فکر می کنید که لب های شما عفونت کرده است، حتما به پزشک مراجعه کنید.

تزریق ژل لب آقایان در کلینیک آتریسا

موفقیت هر ژل لب به هنر و تجربه پزشک بستگی دارد. در کلینیک آتریسا، ژل لب توسط متخصصان مجرب انجام می شود که ایمنی هر ژل را تضمین می کند. ما از تکنیک های پیشرفته تزریق استفاده می کنیم تا با خیال راحت، به اصلاح فرم لب های شما بپردازیم.

اصلاح فرم لب آقایان با تزریق ژل

سوالات متداول تزریق ژل لب آقایان:

آیا نتایج فیلر لب پس از تزریق قابل مشاهده است؟

پس از تزریق فیلر، لب ها ملتهب خواهند شد؛ لذا نتیجه اصلی فورا دیده نمی شود. بسته به سیستم بدن ممکن است تا 1 هفته طول بکشد تا تورم از بین رود و فیلر ها در ناحیه تحت درمان تثبیت شوند.

آیا تزریق ژل لب آقایان موقت است؟

بله و مدت زمان ماندگاری آن بستگی به نوع ماده استفاده شده، واکنش و متابولیسم بدن دارد.

آقایان نیز می توانند به صورت خود ژل تزریق کنند؟

بله، تزریق ژل می تواند مشکلاتی مثل چین و چروک های صورت، کاهش حجم و ناهمواری های صورت را رفع کند.

آیا تزریق ژل لب برای آقایان بی خطر است؟

معمولا امن و بدون عوارض جدی است. با این حال مهم است که این روش توسط یک پزشک متخصص و ماهر انجام شود.

فیلم اصلاح فرم لب آقایان با تزریق ژل :

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پرسش و پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر
    من صورتم و گونه هام خیلی تو رفتگی داره، همکارام میگن تزریق چربی برام بهتره. نمیدونم چی کار کنم، ژل بزنم یا تزریق چربی.

    1. سلام وقت بخیر
      اینکه شما کاندیدای مناسب کدام روش برای تورفتگی گونه‌هایتان هستید، با مشاوره پزشک مشخص می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا