برخی از افتخارات کلینیک آتریسا :

کلینیک آتریسا با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان، با بیش از 6 سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات پوست، مو و زیبایی و بیش از 200 کادر پرسنلی مجرب و دلسوز (پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه پوست و مو، کادر درمانی و خدماتی مجرب) در حال فعالیت است.کلینیک تخصصی آتریسا اولین مرکز مفتخر به دریافت تندیس کیفیت، تندیس سلامت و دارای گواهینامه‏ های ISO 9001-2008 و ISO 10002-2014 و ISO 10004-2012 می ‏باشد.

در این راستا همچنان در جهت کیفیت و تنوع خدمات خود می‏ کوشیم تا لبخند رضایت بر چهره شما بنشیند.

دریافت ISO9001 در سال 96 :

استاندارد ایزو 9001 را استاندارد سیستم مدیریت کیفیت می‏ نامند، بدین معنی که این استاندارد به دنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در سراسر سازمان مدیریت کند. هدفی که در متن استاندارد 9001 وجود دارد، این است که سازمانی که این استاندارد را پیاده ‏سازی و اجرا می‏ کند تحت مدیریت داخلی و نظم سازمانی متعهد به عرضه با کیفیت ‏ترین خدمات هستند. مجموعه کلینیک ‏های آتریسا با مدیریت توانا و هدفمند مفتخر به دریافت ایزو 9001 در سال 96 گردید.

دریافت ISO9001  در سال 87
دریافت ISO10004 در سال 91

از عناصر موفقیت یک سازمان رضایتمندی مشتریان است. در این استاندارد میزان رضایتمندی مشتریان اندازه ‏گیری می‏ شود تا چه اندازه از خدماتی که دریافت کرده‏ اند رضایت داشته ‏اند. در این راستا ابتدا باید انتظارات مشتریان مشخص گردد و سپس برای برطرف کردن آن‏ها تلاش نمود. سازمانی که ایزو 10004 را دریافت می ‏کند دارای شایستگی‏ هایی از قبیل حفظ مشتری، شهرت برند، پیشرفت متداوم، افزایش فروش و سودآوری می‏ باشد.

از مقوله ‏های مهمی که در این ایزو ذکر شده است پیگیری رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات و انتقادات آن‏ها می‏ باشد. این رویکرد فرصت‏ های زیادی را برای بهبود خدمات در اختیار سازمان قرار می‏ دهد. در نتیجه مشتریان راضی و وفادار به مجموعه خواهند ماند. در مجموعه کلینیک‏ های آتریسا همواره هدف ما جلب رضایت شماست.

دریافت ISO10002 

این تندیس به مراکزی اهدا می ‏شود که دارای بیشترین تعداد دستگاه لیزر سایناشور باشند. مجموعه کلینیک ‏های آتریسا با در اختیار داشتن بیشترین تعداد دستگاه لیزر سایناشور رتبه یک خاورمیانه را دارد و مفتخر به دریافت تندیس مرکز پلاتینیوم گردید.

همایش زوج‏ های جوان بازرگان به منظور تقویت مهارت‏ های افراد با هدف حمایت از فعالیت در حوزه کارآفرینی، اشتغال‏زایی و کسب و کار برگزار می گردد. مجموعه کلینیک‏ های آتریسا با دریافت تندیس جشنواره زوج‏ های جوان توانمندی‏ های خود را در تمامی زمینه ‏ها تکمیل نمود.

جشنواره ملی صنعت سلامت محور

تندیس بلورین دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور :

جشنواره صنعت سلامت محور با رویکرد «سلامت در همه سیاست‏ها» مورد تایید سازمان بهداشت جهانی قرار دارد. این جشنواره به منظور اجرای اصل ۱۱۰ قانون اساسی و تحقق سیاست‏های کلی حوزه سلامت در مورد ارائه خدمات سلامت مبتنی بر اصول و ارزش‏های انسانی و با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و ضرورت توجه جدی به ارتقای سلامت برگزار می‏ گردد. مجموعه کلینیک ‏های آتریسا با حضور در این جشنواره افتخار دریافت تندیس بلورین دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور داشته است.

اهداف و محورهای این جشنواره بررسی نقش مدیریت مجموعه‏ ها در مدیریت بهینه بهداشت و سلامت، تبیین استاندارد، معیار و کیفیت در حوزه خدمات درمانی و ارتقا سطح آگاهی، نگرش و رفتارهای سلامت محور می ‏باشد.

برگزاری همایش ملی کیفیت بر ورود به بازارهای بین المللی که نیازمند ارتقا سطح کیفیت خدمات و گسترش سطح استاندارد است تاکید فراوان دارد. این مراسم با رویکرد حمایت از محصولات و خدمات با کیفیت ایرانی و با هدف تغییر فرهنگ مصرف مردم از کالای خارجی به تولید ملی برگزار شد. اهدای تندیس ملی کیفیت در این همایش ابزاری مهم برای دستیابی به این هدف است. مجموعه کلینیک‏ های آتریسا مفتخر به دریافت تندیس چهارمین همایش ملی کیفیت گردید.

همایش ملی کیفیت
هندبال دسته دو بانوان

مجموعه کلینیک‏ های آتریسا با هدف ارزش گذاری سلامت و ورزش بانوان، باشگاه فرهنگی-ورزشی خود را با یک تیم هندبال دسته دو افتتاح نمود. در سال 97 این تیم با حمایت و تلاش روز افزون قهرمان مسابقات هندبال دسته دو بانوان کشور شد و به لیگ دسته یک صعود کرد.

تیم هندبال بانوان جوان مجموعه کلینیک‏ های آتریسا بار دیگر اقتدار خود را نشان دادند و در مسابقات استانی مقام اول را کسب نمودند.

با آرزوی موفقیت ‏های روز افزون برای ورزش بانوان کشورمان…

مسابقات هندبال جوانان استان تهران
دکمه بازگشت به بالا