تزریق چربی دست برای رفع پیری پوست آن

پوست و زیبایی
4.7
(3)

√ خلاصه مطالب در زمینه تزریق چربی دست برای رفع پیری پوست آن

» تزریق چربی دست برای رفع پیری پوست آن

» روش های رفع پیری پوست دست

» تزریق چربی دست چگونه انجام می شود؟

» چرا تزریق چربی به دست را انتخاب کنیم؟

» مزایای روش تزریق چربی دست

» مدت زمان تزریق چربی به دست

» عوارض تزریق چربی دست
تزریق چربی دست

» تزریق چربی دست برای رفع پیری پوست آن

حجم چربی و کلاژن ناحیه پشت دست با افزایش سن کاهش می یابد و دست ها چروکیده می شوند. در این حالت رگ های زیرپوست و تاندون ها مشخص می گردد. این حجم از دست رفته را می توان با تزریق چربی جایگزین کرد. اغلب می شنویم که پوست صورت، گردن و دست ها مهم ترین نشانه های سن فرد هستند. اکثر افراد از پوست صورت و گردن مراقبت می کنند اما از دست ها غافل می شوند. این بی توجهی باعث جلب توجه نگاه افراد به سمت دستان شما می گردد.

» روش های رفع پیری پوست دست

به طور کلی سه روش برای افزایش حجم پشت دست ها وجود دارد: تزریق ژل هیالورونیک اسید، تحریک کلاژن سازی پوست، تزریق چربی دست. برای برطرف کردن دوگانگی بین پوست صورت و پوست دستان تزریق چربی بهترین روش پیشنهادی جراحان است.

» تزریق چربی دست چگونه انجام می شود؟

انتقال چربی فرآوری شده از بدن خود فرد به دست ها برای صاف و جوان شدن دوباره آن ها یک روش پرطرفدار و کاربردی است. این روش به عنوان پیوند چربی شناخته می شود. سلول های چربی با روش لیپوماتیک از ناحیه اهدا کننده که معمولاً از شکم، ران و یا باسن است با استفاده از یک میله کوچک (کانولا) متصل به سرنگ جدا می شوند.

سلول های چربی استخراج شده برای تزریق پاکسازی و پردازش می شوند سپس با استفاده از یک سرنگ مخصوص به پوست پشت دست تزریق می شود. از آنجایی که میزان جذب سلول های چربی در بدن نسبتاً زیاد است و احتمال اینکه پوست دست دوباره به حالت قبلی خود بازگردد، پزشک جراح مقدار بیشتری چربی از حد نیاز را تزریق می کند. اگر چربی برداشت شده بیشتر از حد نیاز بود می توان از آن برای زاویه سازی صورت نیز استفاده نمود.

» چرا تزریق چربی به دست را انتخاب کنیم؟

به دلیل اینکه دست ها مدام در معرض دید دیگران هستند ظاهر و زیبایی آن ها مهم می باشد. رسیدگی به زیبایی و لطافت دست ها موجب جوان تر به نظر رسیدن آن ها می شود.

» مزایای روش تزریق چربی دست

  • به دلیل اینکه چربی ها از بدن خود فرد گرفته شده است، احتمال واکنش آلرژیک بسیار بسیار کاهش می یابد.
  • اثرگذاری آن طولانی مدت و طبیعی است.

» مدت زمان تزریق چربی به دست

در مورد تزریق چربی باید بدانید که این روش حدودا 40 دقیقه زمان می برد. بیشتر این زمان برای تخلیه چربی صرف می شود. پس از تزریق چربی به دست ها از یخ برای کاهش درد و تورم استفاده می گردد. از اعمال فشار بر دست ها خودداری کنید. ممکن است کبودی و تورم تا یک هفته ادامه داشته باشد. در بعضی موارد ممکن است فرد نیاز به تزریق مجدد پیدا کند.

» عوارض تزریق چربی دست

تزریق چربی به دست مانند تمام جراحی های دیگر عوارض جانبی دارد. اما این عوارض مرتبط با این روش نمی باشد بلکه به خطای انسانی برمی گردد. حتما قبل از انجام هر درمانی با پزشک متخصص مشورت نمایید. اگر انجام کار به صورت حرفه ای نباشد خون ریزی ناحیه تزریق قطع نمی شود. امکان بروز عفونت در صورت عدم ایمنی و محیطی استریل وجود دارد.

در کنار تزریق چربی می توان از درمان های لیزری مانند کیوسوئیچ و الکساندرایت طول موج ND-YAG برای از بین بردن لک ها استفاده کرد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.7 / 5. تعداد رای: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا