دستگاه Face Up تکنولوژی جدیدی برای پاکسازی پوست

خدمات زیبایی و جوان سازی
5
(1)

دستگاه Face Up تکنولوژی جدیدی برای پاکسازی پوست است که با استفاده از یک موتور گرداننده باعث ایجاد سایش سه بعدی و ماساژ همزمان شده، لایه برداری، پاکسازی پوست و جوانسازی پوست را به همراه دارد.

•علاوه بر لایه برداری ماساژ پوست باعث تسریع جریان خون و تحریک کلاژن سازی بافت های پوست شده و نهایتا پوست سفت تر و شادابتر می گردد. در نسل جدید میکرودرم به علت حذف پودر از معضلات قدیمی مانند پاشیدن،گیر کردن پودر و همچنین متمایز نبودن پودر از لایه های جداشده ی پوست وجود ندارد. سری های ایبروشن یک بار مصرف بوده و جنس آنها از کاربید سیلیکون که با پوست سازگار است می باشد و از ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست جلوگیری می کند.

 5 دسته سری ایبریژنن وجود دارد که هرکدام بنا بر نیاز افراد مختلف به شدت لایه برداری متمایز می شوند.

سری XXFine : بسیار ملایم برای پوستهای حساس است.
سری XFine : برای لایه برداری ملایم برروی پوستهای معمولی استفاده می شود.
سری : Fine : جهت لایه برداری متوسط و برای درمان کمکی ملاسما(لک صورت) استفاده می شود.
سری Medium : مناسب برای لایه برداری نسبتاً شدید جهت رفع چین و چروک های ظریف.
سری Coarse : انجام لایه برداری شدید برای رفع تیرگی زانوها، آرنج، زیر بغل و کشاله ران همچنین جای زخمهای قدیمی.

دستگاه Face Up تکنولوژی جدید
• این دستگاه دارای ۳ دور موتور (۴۵۰۰، ۳۵۰۰ و ۲۵۰۰ ) است. با تنظیم سرعت به هرکدام از این مقادیر میتوان کنترل بیشتری بر نحوه ابریژن داشت.واضح است که با در نظر گرفتن تنوع سری ها و سرعتها، ۱۵ حالت درمانی متفاوت داریم که متناسب با نیاز هر فرد تنظیم می گردد و بین دستگاههای میکرودرم بی نظیر است.

• مهمترین مزیت این دستگاه نسبت به میکرودرم های پودری یکنواختی ابریژن پوستی، درد و سوزش کمتر حین انجام میکرودرم و احساس بهتر بیمار پس از انجام میکرو است. علاوه بر آن به دلیل فقدان پودر، بلوک شدن دستگاه هرگز اتفاق نمی افتد و امکان میکرو در اطراف چشم و دهان وجود دارد. وجود تنوع زیاد حالت های درمانی به تکنیسین کمک میکند که دقیقاً بر اساس حساسیت و نیاز بیمار ابریژن را انجام دهد. این دستگاه همچنین اثر فوق العاده ای در درمان لک صورت یا ملاسما دارد، به این صورت که در بعضی از افراد فقط یک یا دو جلسه درمانی برای رفع لک صورت لازم است. در صورتی که میکرودرم همراه با تزریق بوتاکس انجام گیرد، نتیجه بسیار بهتری برای رفع چین و چروک های پوست صورت خواهد داشت.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دکمه بازگشت به بالا