رفع غبغب با مزوتراپی+فیلم

خدمات زیبایی و جوان سازی
5
(5)

مزوتراپی غبغب از جمله درمان‌هایی است که در مبحث جوانسازی پوست و زیبایی رایج است. مزوتراپی در حقیقت تزریق دارو به ناحیه هدف است. این شیوه کاربردهای زیادی دارد. در این مقاله از کلینیک آتریسا، به توضیح مختصری درباره مزوتراپی می‌پردازیم. سپس به مبحث مزوتراپی با غبغب می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. از جمله شیوه‌های بدون عارضه و کم تهاجمی به منظور رفع غبغب، شیوه مزوتراپی است. بعد از انجام تزریق، موادی که باعث ایجاد لیپولیز می‌شوند. موجب رفع و از بین رفتن غبغب می‌شوند.

رفع غبغب با مزوتراپی

مزوتراپی چیست؟

به صورت کلی شیوه مزوتراپی شامل تزریق یکسری از مواد فعال بیولوژیکی به پوست است. این مواد می‌توانند شامل فاکتورهای رشد، انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی باشند. این شیوه بدون خونریزی و درد انجام می‌شود. تزریق به وسیله سوزن‌های خیلی ریز با قطر کم انجام می‌شود. شامل چندین تزریق در محل مورد نظر است.

از بین بردن غبغب به کمک مزوتراپی

غبغب در واقع شامل یکسری چین خوردگی در گردن و چانه است. هم اکنون از شیوه‌های مختلفی به منظور از بین بردن این نوع چین خوردگی‌ها در این ناحیه استفاده می‌شود. از جمله شیوه‌های بدون عارضه و کم تهاجمی برای انجام این کار، مزوتراپی است. بعد از تزریق، موادی که باعث ایجاد لیپولیز می‌شوند غبغب را از بین می‌برند. این شیوه با یک تزریق ساده و با نیدل یا سوزن‌های بسیار ظریف به شکل سرپایی و در مدت زمانی خیلی کوتاه و بدون درد انجام می‌شود.

پزشک متخصص بعد از معاینه شما تشخیص خواهد داد در چه عمقی و چه دارویی در ناحیه هدف باید تزریق گردد. انجام این شیوه در 90% مواقع با توجه به تشخیص پزشک متخصص و نوع داروی تزریقی کافی است. با وجود اینکه با یکبار تزریق تغییرات چشمگیر و مشخصی نمایان می‌شود. اما به منظور کسب نتایج بهتر 2 تا 3 بار تزریق توصیه می‌شود. چون دارو دقیقا در ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد، اثربخشی زیادی برای فرد به همراه خواهد داشت.  مواد تزریق شده به صورت مستقیم وارد سلول‌های چربی در این ناحیه می‌شوند. موجب می‌شوند پس از 2 هفته چربی‌های ناحیه غبغب شروع به آب شدن کنند. از طریق سیستم لنفاوی بدن جذب می‌شوند. و بعد از گذشت 6 هفته به بهترین نتایج دست خواهید یافت.

مزایای مزوتراپی غبغب

  • جوان‌سازی پوست بیمار
  • رفع چین و چروک پوستی
  • از بین بردن چربی موضعی و سلولیت
  • افزایش توانایی ارتجاعی پوست
  • روشن‌سازی پوست
  • ممانعت از به وجود آمدن لک
رفع غبغب با مزوتراپی

عوارض مزوتراپی غبغب

این شیوه در صورتی که توسط متخصص با تجربه به کمک روش‌ها و تکنیک‌های صحیح تزریق انجام شود، بدون عارضه خواهد بود. ولی ممکن است بعد از تزریق مقدار کمی تورم، کبودی، قرمزی و خارش در ناحیه غبغب و وارد شدن سوزن ها داشته باشید. این با گذشت زمان بصورت کامل بهبود می یابد و تاثیرگذاری آن 2 تا 6 هفته بعد از تزریق مشاهده می‌شود.  

موارد منع مزوتراپی غبغب

  • خانم های شیرده و باردار
  • کسانی که مشکلات قلبی و عروقی دارند.
  • کسانی که مبتلا به سرطان هستند.
  • کسانی که سابقه حساسیت و آلرژی به داروهای خاص دارند.
  • کسانی که مبتلا به دیابت هستند.
  • افراد مبتلا به نوروپاتی
  • بیماران مبتلا به پسوزیاریس پیشرفته
  • بانوانی که احتقاق عروقی دارند و داروهای ضد انعقاد استفاده می‌کنند.

کاربردهای مزوتراپی غبغب

مزوتراپی به تنهایی در موارد زیادی کاربرد دارد ولی در مورد غبغب بیشترین کاربرد را دارد. از جمله مزایای آن این است که باعث رفع افتادگی در این ناحیه می شود. همچنین زیبایی صورت را دو چندان خواهد کرد. در واقع با رفع چاقی موضعی غبغب و رفع افتادگی و شلی پوست موجب از بین رفتن غبغب می‌شود.

هزینه مزوتراپی غبغب

مزوتراپی غبغب درواقع یک نوع جراحی سرپایی و غیرتهاجمی است که موجب رفع چین و چروک گردن و غبغب می‌شود. اولین پرسشی که مراجعین در مورد مزوتراپی دارند این است که هزینه مزوتراپی غبغب چقدر است.  

در محاسبه میزان هزینه های مزوتراپی غبغب باید گفت عوامل زیادی دخیل هستند از جمله میزان تزریق، میزان جراحی که روی غبغب انجام می شود. میزان تخصص و تجربه پزشک، ناحیه ای که کلینیک در آن قرار گرفته، برند محلول مورد استفاده، کیفیت تجهیزات و …

میزان تخصص و تجربه پزشک در انجام جراحی از جمله اصلی‌ترین موضوع در تعیین هزینه مزوتراپی غبغب است.    

مراقبت های پس از مزوتراپی غبغب

  • پرهیز از انجام فعالیت‌های سنگین برای مدت زمان ۲۴ ساعت بعد از انجام مزوتراپی
  • از استخر رفتن، شنا کردن و استحمام  تا۲۴ ساعت خودداری کنید.
  • در صورتی که احساس سوزش و درد دارید، از کمپرس یخ در ناحیه مورد نظر استفاده کنید.
  • انجام دادن هر نوع لایه برداری و یا الکترولیز هم در طول سیکل درمان ممنوع است.
  • از آفتاب گرفتن بعد از انجام مزوتراپی جدا خودداری شود.
  • اگر التهابات جلسه پیشین هنوز باقی مانده است، نباید جلسه بعدی مزوتراپی غبغب انجام شود.
رفع غبغب با مزوتراپی

ماندگاری مزوتراپی غبغب چقدر است؟

ماندگاری و دوام مزوتراپی غبغب، به محلولی که در انجام این عمل بکار رفته است بستگی دارد. اگر پزشک متخصص از محلولی با برند معتبر استفاده کند، مدت زمان ماندگاری مزوتراپی غبغب بین 6 تا 12 ماه است.

فیلم رفع غبغب با مزوتراپی

 

نتیجه گیری

یکی از کم خطرترین و بهترین شیوه‌ها برای از بین بردن چربی‌های موضعی، به خصوص در صورت و ناحیه غبغب است. تزریق ویتامین‌ها و مواد معدنی با استفاده از این شیوه به افزایش متابولیسم و آب کردن چربی‌های تجمع یافته در ناحیه غبغب، از شل شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

سوالات متداول

مزوتراپی غبغب چگونه انجام می‌شود؟

مزوتراپی غبغب روشی بی خطر است که با استفاده از تزریق مواد معدنی و ویتامین‌ها قادر است به شکل موضعی موجب لاغری در بخش زیر چانه و گردن شود.

مزوتراپی را کجا انجام بدهیم؟

بهتر است مزوتراپی غبغب را در کلینیک‌های معتبر و نام آشنایی همچون کلینیک آتریسا انجام بدهید.

علل ایجاد غبغب چیست؟

به طور کلی عدم تحرک و ورزش، ژنتیک و مصرف غذاهای پر کالری می تواند موجب ایجاد غبغب گردد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای: 5

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دکمه بازگشت به بالا