سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور

لیزر
4.4
(7)

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور برای اولین بار در ایران توسط مجموعه کلینیک های آتریسا طراحی و تولید شد.

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور چه کاربردی دارد؟

در سال های اخیر به دلیل افزایش نگران کننده بیماری های تماسی واگیر دار و احساس نیاز به مراقبت های پیشگیری کننده و همچنین به علت شایعاتی که درباره نحوه انتقال این بیماری ها وجود دارد، تفکراتی در زمینه خدمات لیزر موهای زائد در ذهن افراد ایجاد شد. سر اصلی لیزر سایناشور تماس بسیار کمی با سطح پوست دارد که همواره قبل و بعد از انجام لیزر توسط محلول های ضدعفونی کننده بیمارستانی (مخصوص اتاق عمل) استریل شود.اما با وجود سری یکبار مصرف لیزر این سطح تماس محدود به سری یکبار مصرف شده است که باعث اطمینان خاطر مراجعان می شود.

سری یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور

تولید سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور برای رفع دغدغه مراجعه کنندگان

در کلینیک آتریسا، اپراتورهای آموزش دیده ما، ضدعفونی و استریلیزاسیون را به صورت مداوم انجام می دهند. حتی به درخواست مراجعه کننده عمل ضدعفونی در حضور خودشان مجددا تکرار می شود. اما دغدغه جلوگیری از انتقال بیماری های تماسی (مانند HPV و تبخال تناسلی) همچنان در ذهن مراجعه کنندگان آتریسا وجود داشت. در نتیجه تیم پزشکی ما بر آن شد که این ایده سری یکبار مصرف را طراحی و تولید کند و با اختصاصی نمودن این سری ها نگرانی ها را رفع نماید.

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور

تاثیر فاصله سری دستگاه لیزر بر نتیجه نهایی

در بعضی مراکز برای جلوگیری از تماس سری دستگاه با پوست، اپراتور فاصله ای اندک بین سطح پوست و نقطه تماس دستگاه ایجاد می کند که از نظر فنی صحیح نبوده و بر کیفیت نتیجه گیری از لیزر تاثیر منفی می گذارد. چرا که فاصله کانونی لیزر توسط سری دستگاه تعیین شده است (میله ای که سری یکبار مصرف روی آن قرار داده می شود) و با افزایش عمدی این فاصله انرژی اشعه لیزر تغییر خواهد کرد. وجود سری یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور این مشکل را نیز برطرف نموده است.

آیا سر یکبار مصرف لیزر سایناشور ایمن است؟

تیم تحقیق و توسعه ما بارها و بارها آزمایشات مختلفی را بر روی سر یکبار مصرف لیزر با متریال متفاوت انجام داده است تا در نهایت به محصولی کاملا ایمن و مناسب دست یافتیم. در نسخه اصلی، تمامی اشکالات برطرف شده و به تولید انبوه رسیده ایم. هم اکنون مراجعان عزیز آتریسا می توانند قبل از انجام کار لیزر، سر یکبار مصرف را از پذیرش دریافت کنند و خودشان به اپراتور لیزر برای شروع کار تحویل دهند و در انتهای کار خود مراجعه کننده می تواند سری را پس گرفته و آن را دور بیاندازد.

سر یکبار مصرف لیزر سایناشور

فرآیند تولید سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور

مکانیسم تولید این سری ها از طراحی قالب آغاز گردید. به دلیل نبود نمونه های مشابه داخلی و خارجی و جدید بودن محصول، ساخت قالب آن بسیار زمان بر بود. مواد اولیه مورد استفاده برای تولید سری های لیزر باید در برابر اشعه لیزر و حرارت آن مقاومت داشته باشند تا در حین انجام کار مشکلی برای روند لیزر موهای زائد بوجود نیاید. پس از رسیدن به تولید انبوه برای اطمینان داشتن از استریل بودن سری ها، آن ها را مجددا در دستگاه اتوکلاو قرار داده تا هرگونه آلودگی از روی سری های یکبار مصرف لیزر برطرف گردد و سپس به روشی کاملا استاندارد و بهداشتی بسته بندی شود.

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور

آتریسا مفتخر است که این فرآیند دشوار را با موفقیت به پایان رساند و منجر به ایجاد خط تولید سری یکبار مصرف دستگاه لیزر سایناشور گردید.

در فیلم زیر با سری های یکبار مصرف لیزر سایناشور بیشتر آشنا شویم:

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.4 / 5. تعداد رای: 7

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 پرسش و پاسخ

    1. سلام وقت بخیر

      این سری ها اولین بار در ایران توسط مجموعه کلینیک های آتریسا طراحی و تولید شده ، میتونید از طریق فرم تماس با ما شماره خودتون ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

    1. سلام وقت بخیر
      متاسفانه ما سری ها رو به این شکل تعداد محدود نمیفروشیم و به مشتریان خودمون هرجلسه پک نو میدیم میتونید به مرکزی که مراجعه میکنید پیشنهاد بدین که به صورت عمده سری یکبار مصرف تهیه کنن و برای شما و دیگر مشتریان استفاده کنن

دکمه بازگشت به بالا