معرفی دستگاه آلیانس (LPG) | لاغری موضعی با ال پی جی

خدمات لاغری
4.3
(3)

از دیگر دستگاه‌های موجود در کلینیک آتریسا، دستگاه آلیانس (LPG) است؛ که یک سیستم ماساژ تأییدشده توسط FDA در سراسر جهان به شمار می‌رود. این دستگاه، ایمنی و لاغری را در کنار هم برای فرد به ارمغان می‌آورد. نحوه عملکرد آن به این صورت است که با پمپاژ خونِ پر اکسیژن در بافت‌های چربی، سموم انباشته‌شده را از بین می‌برد، از طرفی دیگر علاوه بر کاهش چربی باعث افزایش «کلاژن» و «جوان‌سازی» پوست می‌شود.

دستگاه آلیانس LPG (لاغری موضعی ال پی جی)

ال پی جی، دستگاهی است که از فناوری اندرمولوژی استفاده می کند که یک روش غیر تهاجمی است که هدف آن به طور خاص، درمان سلولیت و پیکر تراشی است. بر خلاف لیپوساکشن و روش های تهاجمی دیگر این روش نیازی به جراحی ندارد و این مزیت، آن را برای افرادی که زمان طولانی برای بهبود و ریکاوری ندارند بسیار مناسب می کند. این دستگاه با ماساژ، سموم را از طریق سیستم لنفاوی شما خارج می کند به همین دلیل پیشنهاد می شود پس از انجام، آب فراوانی بنوشید تا به خارج شدن هر چه سریع تر سموم و پاکسازی بدن کمک کنید. این دستگاه به گونه ای ساخته شده که مشابه یک دست عمل می کند و عملکرد ماساژ دست را همراه با ساکشن و مکش قوی دارد و در هر ثانیه، 16 بار این کار را انجام می دهد.

اندرمولوژی چیست؟

اگر به دنبال بهبود زیبایی یا سلامت بدن خود باشید، می دانید که لازمه آن ابتدا افزایش گردش خون و خون رسانی است. با گردش خون، اکسیژن و مواد غذایی به کل سلول های بدن می رسند. حالا این گفته چه ارتباطی با اندرمولوژی دارد؟ اندرمولوژی یک ماساژ کل بدن است که به بهبود سیستم لنفاوی کمک می کند و باعث افزایش گردش خون در کل بدن می شود. همان روشی است که در LPG نیز استفاده می شود و مزایای فراوانی دارد. این روش منحصر به فرد از مکش ملایم و ماساژ عمیق به گونه ای روی نواحی آسیب دیده استفاده می کند که با هیچ درمان دیگری قابل انجام نیست. همچنین باعث افزایش سطح کلاژن در پوست می شود که برای پوست نواحی مثل صورت بسیار کاربرد دارد.

تاریخچه دستگاه LPG

این دستگاه ساخت کشور فرانسه است. در اوایل دهه 1980 توسط شخصی به نام لوئیس پورجیتز ساخته شد. از این دستگاه ابتدا برای درمان سوختگی و جای زخم و اسکار استفاده می شد. سپس با انجام درمان های اولیه، مشاهده شد که به طور غیر منتظره ای به کاهش سلولیت کمک می کند و منجر به بهبودی پوست می شود. این درمان منحصر به فرد اکنون در بیش از 70 کشور جهان استفاده می شود.

lpg برای کاهش وزن مناسب نیست!

در حال حاضر یکی از رایج ترین تصورات غلط در درمان ال پی جی این است که بسیاری از مردم فکر می کنند به کاهش وزن آن ها کمک می کند. این کاملا نادرست است و اولین چیزی که باید در نحوه عملکرد lpg درک کنیم کاهش سایز بدن است نه کاهش وزن. در واقع بیشتر به فرم دهی بدن شما کمک می کند و مناسب کسانی است که به دنبال سفت کردن پوست شل نواحی مختلف بدن خود هستند. به عبارت دیگر؛ پوست شما به مرور زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد؛ بنابراین زمانی هم که کاهش چشمگیری در وزن داشته باشید پوست شل می شود.

لباس مخصوص انجام LPG

در طول انجام این روش شما یک لباس مخصوص که تمام بدن شما را می پوشاند و بسیار سبک است، به تن خواهید کرد. این لباس به دستگاه کمک می کند تا بهتر روی بدن حرکت کند و از پوست شما محافظت کند و تاثیر بیشتری در عملکرد داشته باشد. سری دستگاه ال پی جی همیشه به صورت دستی توسط کارشناس لاغری حرکت داده می شود.

آیا این روش دردناک و تهاجمی است؟

دستگاه آلیانس (LPG) نه تنها تهاجمی نیست بلکه با کمترین عارضه، بهترین نتیجه را در پی دارد. لازم به ذکر است که علاوه بر «لاغری» و «خوش‌فرم سازی بدن»، بافت‌های زخمی و آسیب‌دیده را نیز بازسازی می‏ کند.

نتایج قابل مشاهده و ماندگار پس از استفاده دستگاه آلیانس LPG :

این دستگاه پس از مدت کوتاهی، نتایج قابل مشاهده‌ای دارد؛ به طوری که پس از جلسه سوم، 3 الی 4 سانتی‌متر سایز دور کمر کاهش می ‏یابد و تا 67 درصد سلولیت صاف و تا 71 درصد منجر به سفتی پوست می‌شود. همچنین از جلسه دوازدهم، به طرز شگفت‌انگیزی سایز دور کمر 2 الی 5 سانتی‌متر کاهش پیدا می‌کند و تا 99 درصد سلولیت صاف و تا 82 درصد پوست سفت خواهد شد.

مزایای استفاده از دستگاه آلیانس (LPG) :

  • کاهش چین و چروک
  • از بین بردن مواد زائد تجمع یافته
  • اصلاح بد فرمی‌های بدن و صورت
  • بهبود سلولیت و چاقی‌های موضعی
  • برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافت‌های دچار سلولیت
  • برطرف کردن برخی افتادگی‌های پوستی و لیفت بدن و صورت
  • بهبود خواب
ال پی جی

استفاده از LPG درنواحی مختلف بدن

یکی از مزیت های اصلی ال پی جی، امکان استفاده از آن در کل نواحی بدن مانند صورت بازو، کمر، شکم، باسن و … است.

کاربرد LPG برای صورت

سری مخصوص صورت ال پی جی، با مکش پوست صورت، گردش خون را افزایش می دهد و منجر به افزایش تولید کلاژن می شود. همچنین به پف زدایی صورت کمک می کند تا احساس شادابی کنید. ال پی جی می تواند خطوط ریز و چین و چروک ها را به حداقل برساند، نواحی دور چشم را احیا کند و به اصلاح کلی صورت شما بپردازد. در این دستگاه از میکرو پالس ها در کل صورت و گردن استفاده می شود که به آرامی پوست ظریف صورت را ماساژ می دهد.

برای درخشش بیشتر پوست صورت خود می توانید از ترکیب مزونیدلینگ و ال پی جی استفاده کنید. به گونه ای که ابتدا با انجام ال پی جی گردش خون را در آن ناحیه افزایش دهید، سپس با انجام مزونیدلینگ لایه های پوست خود را توسط ویتامین ها تغذیه کنید.

کاربرد ال پی جی برای پا

علائمی مثل احساس پاهای سنگین یا دردناک، ورم پا و مچ پا در نتیجه گردش خون ضعیف و اختلال در غدد لنفاوی است. این اتفاق به دلایل مختلفی مثل ایستادن یا نشستن طولانی مدت، لباس های بیش از حد تنگ یا حتی دمای بالا رخ می دهد. دستگاه ال پی جی می تواند در بهبود عملکرد پا نقش داشته باشد.

کاربرد ال پی جی بر کمر

کمردرد دلایل متعددی دارد و می تواند با گذشت زمان بدتر شود. کم تحرکی، استرس، اضافه وزن، وضعیت بدنی نامناسب در محل کار و خانه، ایستادن یا نشستن تمام روز در برابر کامپیوتر برخی از عادات بد ما هستند که به شدت کمردرد کمک می کنند؛ بنابراین بهتر است هر چه سریع تر به درمان این مشکل آزار دهنده بپردازید.

تاثیر ال پی جی بر روی بدن

این دستگاه یک روش درمانی پیشرفته است که برای کاهش بافت چربی اضافی و سلولیت بدون جراحی طراحی شده است. این درمان می تواند پوست شما را درخشان کند و در عین حال باعث آرام شدن عضلات بدن شما می شود و جای زخم و اسکار را برطرف می کند. همچنین برای کمک به بیماران مبتلا به اسپاسم یا درد عضلانی جزئی نیز می تواند استفاده شود.

چه کسانی نمی توانند از LPG استفاده کنند؟

  • زنان باردار و مادران شیرده
  • افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی
  • افراد مبتلا به تیروئید، دیابت
  • کسانی که تحت درمان طولانی مدت کورتیکواستروئید هستند
  • کسانی که واریس دارند

مراقبت های قبل از درمان ال پی جی

قبل از هر جلسه باید مقدار زیادی آب بنوشید (حدود 8 لیوان)، یک سبک زندگی سالم را دنبال کنید و از نوشیدنی های شیرین خودداری کنید. همچنین توصیه می شود حداقل یک ساعت در روز پیاده روی کنید تا با فعال کردن سیستم لنفاوی، سموم دفع شود و تمرینات قدرتی برای بهبود عضلات بدنتان انجام دهید.

مراقبت های بعد از انجام ال پی جی

از آن جایی که یک درمان غیر تهاجمی است، مراقبت های بعد از انجام آن زیاد نیست. با این حال، نکات ذکر شده در بخش مراقبت های قبل از آن، حین و بعد از جلسات ال پی جی نیز توصیه می شود.

لاغری موضعی با ال پی جی

عوارض دستگاه آلیانس ال پی جی

هیچ عارضه جانبی ندارد؛ زیرا این یک فرآیند بسیار آرام و بدون تهاجمی است. تنها ممکن است دچار کبودی و درد شوید؛ گرچه اکثر مردم حس استفاده از این دستگاه را با یک ماساژ ریلکسی یکی می دانند.

برتری دستگاه lpg در برابر دستگاه های لاغری

اگر می خواهید به بدن قبل از بارداری خود برگردید، اگر می خواهید جوانی و شادابی پوست خود را احیا کنید و از همه مهم تر اگر به دنبال رفع سلولیت هستید، پیشنهاد می کنیم دستگاه lpg را در نظر بگیرید. دستگاهی که کاربرد های مختلفی دارد و مانند پکیجی از دستگاه های مختلف است.

سوالات متداول دستگاه ال پی جی

چند جلسه انجام LPG مورد نیاز است؟

از فردی به فرد دیگر متفاوت است؛ اما به طور کلی تعداد جلسات ایده آل 10 تا 15 جلسه است که هر جلسه 35 تا 50 دقیقه طول می کشد.

آیا LPG یک روش دائمی برای رفع سلولیت است؟

در حال حاضر هیچ درمان دائمی برای سلولیت وجود ندارد؛ اما اثرات آن برای مدت طولانی توسط این دستگاه از بین می رود.

آیا رفع سلولیت با دستگاه lpg دردناک است؟

دو جلسه اول بسته به میزان حساسیت شما و میزان سلولیت آن ناحیه، ممکن است درد کمی داشته باشید که به دلیل وجود نواحی ناهموار سطح پوست اتفاق میفتد.

lpg می تواند باعث کبودی شود؟

اگر پوست حساسی دارید، ماساژ عمیق ممکن است باعث کبودی جزئی پوست شود.

ماندگاری روش lpg چقدر است؟

ماندگاری آن برای اغلب افراد 6 ماه است که اگر سبک زندگی سالمی داشته باشید و ورزش و فعالیت منظمی داشته باشید، دوام بیشتری خواهد داشت.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.3 / 5. تعداد رای: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دکمه بازگشت به بالا