تفاوت کاشت مو با کاشت ریش

مو
5
(1)

خلاصه مطالب در زمینه تفاوت کاشت مو با کاشت ریش:

» فرق کاشت ریش و موی سر

» تفاوت کاشت مو با کاشت ریش در اساس برداشت و کاشت چگونه است؟

» شباهت های کاشت موی سر با کاشت ریش

تفاوت کاشت مو با کاشت ریش» فرق کاشت ریش و موی سر

• سوالی که ممکن است برای بعضی افراد پیش بیاید تفاوت بین کاشت مو با کاشت ریش است. آیا این دو روش با یکدیگر تفاوت دارند؟
رشد ریش در دوران بلوغ شروع می‏ شود و تولید آندروژن (هورمون جنسی مردانه) تا 20 سال آینده باعث افزایش آن می‏ گردد. در این بین افزایش فعالیت آندروژن باعث ریزش مو می ‏شود و ممکن است منجر به طاسی در مردان گردد. فولیکول‏ های مو در پوست سر نسبت به هورمون ‏های مردانه حساس هستند.

» تفاوت رشد ریش در نژادهای مختلف

• همچنین لازم به ذکر است که رشد و تراکم ریش در نژاد مختلف متفاوت می ‏باشد. برای مثال در خاورمیانه و هند آقایان ریش‏ های پر تراکمی دارند اما در شرق آسیا این تراکم بسیار کاهش می ‏یابد.
در تفاوت کاشت مو با کاشت ریش می توان گفت به طور کلی تراکم موهای ریش در صورت کمتر از موهای سر است. با این حال جنس موی هر دو ناحیه شباهت بسیاری دارند.

» تفاوت کاشت مو با کاشت ریش در اساس برداشت و کاشت چگونه است؟

• اساس برداشت و کاشت در هر دو روش یکسان است.اما تفاوت کاشت مو با کاشت ریش در این است که در کاشت ریش جراح ابتدا فرم کلی صورت و طرح دلخواه را بررسی می‏ کند تا مقدار گرافت برداشتی را محاسبه کند. توزیع گرافت‏ ها در ریش پراکنده ‏تر از موها می ‏باشد. در کاشت ریش ممکن است ناحیه اهدا کننده گرافت متفاوت باشد مانند موهای قفسه سینه و یا پاها. خراش ‏هایی که برای کاشت ریش در پوست ایجاد می‏ شود باید خیلی ظریف‏تر از خراش ‏های کاشت مو باشد.

» شباهت های کاشت موی سر با کاشت ریش

• یکی از شباهت‏ های مهم کاشت مو و کاشت ریش نتیجه دائمی آن‏ها است. بعد از کاشت دیگر نگران کم پشت شدن موها نباشید.
با پیشرفت تکنولوژی کاشت تجهیزات مدرنی برای استخراج فولیکول موها ساخته شده است. اما متخصصان همچنان روش برداشت دستی را ترجیح می‏ دهند.

• پس از کاشت در هر دو مورد باید یکسری مکمل‏ هایی مصرف شود که سرعت رشد موها را افزایش دهد. داشتن یک سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب، ورزش و آرامش فکری تاثیر مکمل‏ ها را بیشتر می‏ کند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دکمه بازگشت به بالا