لاغری با سبزیجات چربی ‎سوز !!

خدمات لاغری
4.2
(9)

سبزیجات چربی ‎سوز:
چندین سال است که از این ترفند در برنامه های رژیم غذایی استفاده می شود که به همراه مواد غذایی خود، آب‏‏میوه و آب سبزیجات طبیعی مصرف می گردد. نوشیدن آب میوه و سبزیجات باعث جذب انواع مواد معدنی، ویتامین ها، فیبر و آنتی اکسیدان ها شده که به افزایش متابولیسم بدن و سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند. علاوه بر کاهش وزن این مایعات سلامت بدن را تضمین می کنند.

هویج یکی از سبزیجات چربی ‎سوز :

هویج به علت فیبر زیاد و کالری بسیار کمی که دارد بسیار برای کاهش وزن مناسب است. نوشیدن آب هویج به هنگام صبحانه باعث احساس سیری تا زمان ناهار می شود. خوردن هویج خام نیز تاثیرگذار است اما بهتر است که آب آن را بگیرید.

سبزیجات چربی‎سوز - آب هویج

آب خیار

یکی  دیگر از سبزیجات چربی سوز خیار است که آب زیاد و کالری بسیار کمی دارد. در نتیجه فیبر موجود در آن باعث احساس سیری می شود. با اضافه کردن نعنا و چند قطره لیمو به آب خیار یک نوشیدنی تابستانه بسیار عالی میل کنید.

سبزیجات چربی‎سوز - آب خیار

آب انار

آب انار برای شفافیت پوست بسیار مناسب است و همچنین باعث کاهش وزن می‏ گردد که در دسته چربی ‎سوز قرار می گیرد. انار سرشار از آنتی ‏اکسیدان و پلی ‏فنول است که متابولیسم بدن را افزایش می‏ دهد و منجر به کاهش وزن می‏ شود.

سبزیجات چربی‎سوز - آب انار

آب کلم

آب کلم به بهبود عملکرد و درمان مشکلات گوارشی کمک می ‏کند و باعث تسریع فرایند کاهش وزن می ‏گردد. برای خوش ‏طعم کردن آب کلم می ‏توان آن را با آب هویج، چغندر و یا لیمو مخلوط کرد.

آب هندوانه

هندوانه در هر 100 گرم 30 کالری دارد و آب بدن را تامین می‏کند. آب هندوانه دارای آمینو اسید آرژینین است که به چربی ‏سوزی بدن کمک می‏ کند.آب پرتقال

کالری آب پرتقال طبیعی کمتر از مقدار کالری لازم برای بدن است. به همین دلیل نسبت به کالری که دریافت می‏ کنید، کالری بیشتری می‏ سوزانید و روند کاهش وزن افزایش می ‏یابد.

سبزیجات چربی‎سوز - آب پرتقال

آب آناناس

آب آناناس یک راه حل خانگی برای برطرف کردن چربی شکم است. آب آناناس حاوی آنزیم بروملین است که با دیگر آنزیم ها ترکیب شده و سرعت هضم چربی ها را افزایش می‏دهد. آب آناناس مانند آب پرتقال کالری کمی دارد. آنزیم بروملین به طور گسترده به عنوان درمانی طبیعی برای تمامی مشکلات گوارشی شناخته می شود.

سبزیجات چربی‎سوز - آب آناناسآب کدو حلوایی

کدو حلوایی بهترین ماده غذایی برای کاهش وزن و خنک شدن بدن در روزهای گرم تابستانی است. آب کدو تنبل کالری و چربی ندارد. آب کدو حلوایی پاک‏ کننده طبیعی کبد است.

سبزیجات چربی‎سوز - آب کدو حلوایی

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.2 / 5. تعداد رای: 9

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پرسش و پاسخ

دکمه بازگشت به بالا