مقایسه برندهای مختلف دستگاه هایفوتراپی

خدمات زیبایی و جوان سازی
4.3
(50)

در حال حاضر دستگاه هایفوتراپی پیشرفته‏ ترین تکنولوژی روز دنیا برای لیفتینگ و جوانسازی صورت، گردن و بدن می‏ باشد. روش هایفو با استفاده از امواج اولتراسوند (فراصوت) متمرکز به عمق پوست نفوذ می کند و حرارت آن موجب جمع و سفت شدن پوست می‏ گردد.

انواع مدل های مختلف دستگاه هایفوتراپی:

دستگاه هایفو اولترا

دستگاه هایفواولترا ساخت کشور آمریکا 5 سری (کارتریج) متفاوت دارد که هرکدام با اندازه و عمق نفوذ متفاوت برای نواحی مختلف به کار می‏ رود. قطعا این دستگاه تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا FDA را دارد. این 5 سری شامل عمق‏ های 1.5، 3، 4.5، 8 و 13 میلی‏متر می ‏شود که عمق‏ های کمتر برای صورت و گردن و عمق‏ های 8 و 13 برای بدن مورد استفاده قرار می‏ گیرند.

دستگاه هایفو اولترا

دستگاه هایفو دابلو

دستگاه هایفو دابلو ساخت کمپانی هایرونیک کشور کره جنوبی است.

مدل های دستگاه هایفو دابلو

در سه نمونه مختلف طراحی و تولید شده است: دستگاه هایفو دابلو، دابلو S و دابلو Gold و در نهایت دستگاه هایفو گلد پریمیوم جدیدترین و به روزترین نسخه این دستگاه می ‏باشد. از این دستگاه با همین نام مدل‏ های چینی نیز تولید شده ‏اند.

از لحاظ عملکرد و کیفیت مدل‏های چینی آن نیز قابل اطمینان هستند اما بهتر است هنگام انتخاب مرکز مورد نظر از کره ‏ای یا چینی بودن دستگاه مطلع باشید.

سری (کارتریج) هایفوتراپی دابلو

هایفوتراپی دابلو با 4 سری (کارتریج) انجام می‏ شود. این 4 سری شامل عمق‏ های 1.5، 3، 4.5 میلی‏متر با فرکانس 7 و 4.5 میلی‏متر با فرکانس 4 می‏ گردد.

هایفوتراپی دابلو

دستگاه هایفو اولترا فورمر 3

دستگاه هایفو اولترافورمر3 جدیدترین محصول کشور کره جنوبی می‏ باشد. به طور کلی تکنولوژی هایفو مورد تایید FDA است و دستگاه‎ های کره ‎ای نیز این مزیت را دارند.

سری (کاتریج) اولترافورمر 3

اولترافورمر3 مانند دستگاه اولترا آمریکا 5 سری (کارتریج) مناسب صورت، گردن و بدن دارد. 5 سری اولترافورمر3 شامل عمق نفوذ 1.5، 3، 4.5 میلی‏متر برای صورت و گردن و عمق ‏های 9 و 13 میلی‏متر برای بدن می‏ باشد. از کارتریج‏ های مناسب بدن می‏ توان برای نواحی شکم، پهلو، بازو و ران‏ ها استفاده کرد.

دستگاه هایفو اولترا فورمر 3

تفاوت دستگاه های اولترافورمر1 و 2 با اولترافورمر 3

دستگاه اولترافورمر1 دیگر در کارخانه تولید نمی‏ شود و مدل بسیار قدیمی می‏ باشد. اولترافورمر 2 کارتریج‏ های متنوعی ندارد و حتی برای همه نواحی صورت و گردن نیز مورد استفاده قرار نمی ‏گیرد. اولترافورمر3 نسخه ‏ای از این دستگاه است که به طور کامل آپدیت شده و تمامی امکانات لازم را تا به امروز فراهم کرده است.

بهترین دستگاه هایفوتراپی

بهترین دستگاه هایفوتراپی دستگاهی است که از لحاظ کاربرد و هزینه برای مراجعه‏ کنندگان مقرون به صرفه و تاثیرگذار باشد. هرچقدر ساخت تجهیزات و دستگاه های پزشکی جدیدتر باشد مشکلات و کمبودهای قبلی برطرف شده و عملکرد بهتری دارد. بنابراین دستگاه اولترافورمر 3 که جدیدترین تولید کشور کره جنوبی است انتخاب قابل اعتماد و مطمئنی می باشد.

مقایسه هایفوتراپی با سایر روش ها

هایفوتراپی نسبت به دیگر دستگاه های جوانسازی ماندگاری دو تا سه سال دارد و باید بصورت سالیانه شارژ انجام شود تا نتیجه نهایی را کامل کند. با توجه به اثرگذاری که دارد هزینه آن مناسب تر از اعمال جراحی می باشد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.3 / 5. تعداد رای: 50

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دکمه بازگشت به بالا