پاستیل تقویت کننده مو هیرتامین (Hairtamin gummy stars)

مو
4.7
(25)

پاستیل تقویت کننده مو GUMMY STARS محصولی از برند هیرتامین hairtamin امریکا است که شامل یک ترکیب میوه ای بسیار خوش طعم می شود. این محصول خوشمزه از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های فوق العاده برای داشتن موهای ضخیم، بلند و پرپشت تهیه شده است.

پاستیل تقویت کننده مو هیرتامین (Hairtamin gummy stars)

ترکیبات پاستیل تقویت کننده مو هیرتامین

ترکیبات تشکیل دهنده پاستیل تقویت کننده مو شامل ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین C، سلنیوم، زینک، فلفل سیاه، زردچوبه، سیب، توت فرنگی، بلوبری، انار، ویتامین های B3 و B5 و B6 و B7 و B9 و B12، زغال اخته

تاثیر ویتامین A در پاستیل تقویت کننده مو

ویتامین A در تولید سبوم نقش دارد. سبوم روغنی است که باعث رطوبت رسانی به موها می شود و برای موهای خشک، شکننده و آسیب دیده بسیار مناسب می باشد. در نتیجه موها از نظر ظاهری نیز سالم نشان داده می شوند.

ویتامین D3

ویتامین D3 فولیکول (ریشه) موها را تحریک می کند و آن ها را در فاز رشد قرار می دهد تا ساقه مو تقویت و بلندتر گردد. به طور کلی کمبود این ویتامین در بدن علاوه بر خطراتی که دارد باعث شدت ریزش مو می شود.

ویتامین C

ویتامین C در بدن کاربردهای اساسی دارد که یکی از آن ها ارتباط داشتن مستقیم با میزان آهن بدن است. در صورتی که بدن کمبود ویتامین C داشته باشد باعث کاهش سطح آهن می شود در نتیجه علت ریزش و کم پشت شدن موها دو برابر می گردد.

سلنیوم

سلنیوم یک ماده معدنی است که در بدن به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند. این ماده معدنی علاوه بر عملکرد تقویتی که برای موها دارد در زمینه بیماری های مرتبط با فولیکول مو نیز کاربرد درمانی و پیشگیری دارد.  همچنین میزان آسیب رادیکال های آزاد را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

تاثیر زینک موجود در پاستیل تقویت کننده مو هیرتامین

زینک موجود در پاستیل تقویت کننده مو هیرتامین، خواص فراوانی از جمله ضد باکتریایی و ضدالتهابی بودن را دارد که باعث حفظ سلامت پوست سر و ریشه موها می شود.

فلفل سیاه

مصرف فلفل سیاه استرس را کم می کند. کاهش استرس و اضطراب کلید اصلی برای شروع بهبود وضعیت و تقویت رشد موها می باشد. وجود فلفل سیاه موجب افزایش تاثیرگذاری ترکیبات دیگر در پاستیل تقویت کننده مو می شود. ترکیب فلفل سیاه با زردچوبه یک معجزه عجیب برای رشد موها رقم می زند.

زردچوبه

زردچوبه دارای ترکیب فعالی به نام کورکومین است که خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی قوی دارد و همین کورکومین موجود در آن تاثیر مهمی در درمان ریزش مو می گذارد. علاوه بر موها به دلیل ضدالتهابی بودن زردچوبه میزان ایجاد جوش و آکنه روی پوست نیز کاهش می یابد.

سیب

منبع غنی ویتامین B7 (بیوتین)، سیب است. بیوتین را اصطلاحا ویتامین مو نیز می گویند. این میوه به تنهایی خیلی از ترکیبات پاستیل را درون خود دارد. گردش خون را بهبود می بخشد در نتیجه مواد مغذی از طریق خون به پوست سر و ریشه موها می رسد.

توت فرنگی

موهای بلند و درخشان نتیجه حضور توت فرنگی در پاستیل تقویت کننده مو هیرتامین می باشد. اکثر محصولات بهداشتی و درمانی از توت فرنگی در ترکیبات خود استفاده می کنند به این دلایلی که آنتی اکسیدان فراوانی دارد، پر از ویتامین و مواد معدنی است و خوش طعم و رنگ می باشد. توت فرنگی اکسیژن رسانی به فولیکول ها را تقویت می کند.

دانه انار

دانه های سفید انار چندین برابر میوه بیرونی آن برای موها معجزه می کنند. انار با تمام مواردی که باعث ریزش و آسیب رساندن به موها می شود مقابله می کند و به طور کلی از بدن سم زدایی می کند.

نحوه مصرف پاستیل تقویت کننده مو هیرتامین

مصرف روزانه این پاستیل ها دو عدد در یک روز می باشد و به دلیل دارویی بودن آن نباید از این مقدار بیشتر شود. نیازی به آشامیدن آب بعد از خوردن آن وجود ندارد و مانند پاستیل های خوراکی می باشد. در هر ساعتی از شبانه روز می توانید میل کنید و به طور کامل بجوید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.7 / 5. تعداد رای: 25

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 پرسش و پاسخ

  1. بعد از مصرف و اتمام سه بسته باید بینش فاصله باشه یا پشت سرش میشه شروع کنیم؟

    1. سلام وقت بخیر
      بهتر است بین مصرف هر دوره این گونه دارو ها فاصله بیندازید؛ اما برای مطلع شدن از زمان ان بهتر است از پزشک یا تکنسین داروخانه سوال کنید.

  2. سلام خسته نباشید
    من قصد خرید این پاستیل ها رو دارم آیا باید همراه کپسولش تهیه کنم؟اگه بله !روزانه چن تا کپسول چن تا پاستیل؟و چه مدت باید بگذره تا تاثیرشو ببینم؟

    1. سلام وقت بخیر
      ابتدا قبل از مصرف هر مکملی باید با پزشک صحبت کنید. تعداد مصرف روزانه در بسته بندی محصول ثیت شده است. در رابطه با مدت زمان تاثیر هیرتامین، در حالی که نتایج فردی می تواند متفاوت باشد، با استفاده منظم، می توانید نتایج قابل توجهی را در عرض 8 هفته مشاهده کنید.

  3. سلام وقت بخیر
    من به رزماری حساسیت دارم اگر شامپویی که داخلش رزماری داشته باشه یا روغن رزماری برای موهام استفاده کنم ریزش مو شدید میگیرم ایا خوردن کپسول هیرتامین که داخلش رزماری داره باعث ریزش مو برای من میشه؟؟
    سوال دومم اینه که گرمی میخورم جوش میزنم این کپسول که داخلش فلفل داره باعث جوش راهنماییم کنین ممنون میشم

    1. سلام وقت بخیر
      به احتمال زیاد مصرف این دارو برای شما مناسب نباشد. برای اطمینان، قبل از مصرف هر دارو یا مکملی به پزشک مراجعه کنید.

        1. سلام وقت بخیر

          در مورد قیمت هنگام خرید میتونید از فروشنده سوال فرمایید، بله به دلیل تامین مواد طبیعی مورد نیاز موها تا حدود زیادی تاثیر دارد ولی برای اطمینان میتونید با یک پزشک مشورت نمایید تا از اثر گذاری آن بر موی های خود مطمئن شوید.

  4. سلام وقت بخیر.این کپسول هیرتامین را تا چه مدت باید استفاده کرد و اینکه بعد از اینکه این دوره تموم بشه باز مجدد ریزش مو داریم؟

    1. سلام وقت بخیر

      توصیه میشه پاستیل هیرتامین را به خاطر تامین مواد مورد نیاز مو به طور دائم استفاده کنید.

  5. سلام. من 18 سالم هست،ریزش مو گرفتم وتارهای موهام نازک شده. دکتر برام BIOTIN800تجویز کرده به همراه زینک اما حدود یک ماه چند روز هست که دارم استفاده میکنم نتیجه ای ندیدم تارهای موهام زخیم تر شدن اما ریزش هست مخصوصا قسمت جلو سرم، بنظرتون اگه من از این کپسول هیرتامین استفاده کنم بهتره؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      قبل از هرکاری باید توسط پزشک معالج بررسی شود که ریزش موی شما به چه دلیل هست و بعد با نظر ایشون اقدام به استفاده از مکمل ها کنید.

    1. سلام وقت بخیر
      بله هیچ مشکلی نداره و به عنوان مکمل همدیگه عمل می کنن و میتونید در ساعت های مختلف استفاده کنید. اگر کپسول رو صبح میل میکنید پاستیل هارو عصر مصرف کنید.

دکمه بازگشت به بالا