تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

پوست و زیبایی
4.7
(27)

کلینیک زیبایی با کلینیک پوست و مو تفاوت دارد؟ آیا خدمات آنها باهم فرق دارد؟ ما در این مقاله به بررسی کامل این موضوع خواهیم پرداخت.

کلینیک زیبایی تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

همه افراد به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند. ممکن است نگرانی و سطح توقع هر فرد نسبت به کاری که می خواهد انجام دهد متفاوت باشد. بعضی از افراد بسیار از سلامت پوست و موی خود مراقبت می کنند و در مقابل برخی افراد تا هنگامی که مشکلی جدی پیش نیاید توجهی به پوست و موی خود ندارند.

در این مرحله باید تفاوت بین کلینیک زیبایی و کلینیک تخصصی پوست و مو را بدانید. شاید خیلی از افراد از این تفاوت مهم خبر نداشته باشند. هنگامی که به دنبال روشی ایمن، مناسب و تخصصی برای درمان و زیبایی پوست و موی خود هستید بهتر است حواستان را جمع کنید.

درمان آکنه

به عنوان مثال برای فردی که مشکل آکنه و اسکار آن را دارد مراجعه به کلینیک زیبایی اشتباه است. بلکه باید تحت نظر پزشک متخصص در یک مرکز معتبر روش های درمانی و زیبایی را انجام دهد.

ویژگی و خدمات یک کلینیک زیبایی

ویژگی و خدماتی که یک کلینیک زیبایی ارائه می دهد شامل ماساژ پوست، آب درمانی، پیرسینگ، لایه برداری و مراقبت های دوره ای از پوست می شود.

فرق درمان ریزش مو در یک کلینیک زیبایی و کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

در یک کلینیک زیبایی اولین راه حل برای فردی که ریزش مو و طاسی دارد کاشت مو می باشد. اما در یک کلینیک تخصصی و درمانی پوست و مو علت های پایه ای ریزش مو و طاسی بررسی می شود و در صورت رفع مشکل موهای خود فرد مجددا رشد خواهند کرد و اگر راه حل دیگری وجود نداشته باشد کاشت مو به روشی کاملا بهداشتی تحت نظر متخصص انجام خواهد شد.

فرق لیزر موهای زائد در یک کلینیک زیبائی و کلینیک تخصصی پوست و مو چیست؟

گاهی کلینیک های زیبایی لیزر موهای زائد نیز انجام می دهند. اما همانطور که واضح است نتیجه نهایی کاملا نامناسب و برخلاف انتظار مراجعه کننده خواهد بود.

کلینیک زیبایی و کلینیک پوست و مو

بر خی از خدمات کلینیک پوست و مو

کلینیک پوست و مو علاوه بر درمان بیماری های پوست و مو بر خدمات متنوعی دیگری هم تمرکز دارد که باعث شده پوشش درمانی و زیبایی این کلینیک ها فراگیرتر باشد. برخی از این خدمات شامل موارد زیر است:

  • کاشت مو
  • کاشت ابرو
  • لیزر موهای زائد
  • جراحی های سرپایی
  • خدمات لاغری

– خدمات جوانسازی پوست:

  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • تزرق بوتاکس
  • مزوتراپی
  • فیشال

و….

تاثیر پزشک و پرسنل مجرب در نتیجه خدمات:

حقیقتی که باید بدانیم این است که پزشکان و اپراتورهای یک کلینیک پوست و مو  با استانداردهای بالاتری انتخاب شده و آموزش دیده اند. در نتیجه کیفیت و هزینه خدمات ارائه شده متفاوت است. نکته ای که باید همواره به یاد داشت این است که موارد درمانی در طولانی مدت و طی چندین جلسه متوالی انجام می گیرند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.7 / 5. تعداد رای: 27

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 پرسش و پاسخ

      1. خواهش میکنم. ممنون از شما بابت این مقالتون که واقعا منو راهنمایی کرد. من قصد داشتم برم ****** که با سایت شما آشنا شدم و کلی راهنماییم کرد. و حالا میتونم تشخیص بدم که من کا باید برای خدمات زیبایی برم.

دکمه بازگشت به بالا