انواع تزریق ژل لب (تکنیک ژل لب روسی ، ژل لب کلاسیک و…)

خدمات زیبایی و جوان سازی
4.3
(14)

فرم لب حالت های متنوعی دارد که با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند ژنتیک در هر فرد متفاوت می باشد. مهم ترین نکته قبل از تزریق ژل لب انتخاب مدل و نوع آن است که انواع مدل های آن شامل: ژل لب روسی، ژل لب کلاسیک و… می باشد که در این مقاله به بررسی و معرفی انواع تزریق ژل لب می پردازیم.

از کجا متوجه شویم که کدام نوع تزریق ژل لب برای چهره شما بهتر است؟

برای کسانی که تا به حال تزریق ژل لب انجام نداده اند بهتر است ابتدا با یک فرم طبیعی شروع کنند. همچنین اگر می خواهید در کنار فرم طبیعی چهره شما تغییر کند بهتر است سراغ ژل لب روسی بروید که به اکثر افراد می آید.

انواع مدل تزریق ژل لب:

انواع تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل کمان

در چنین فرمی تمرکز اصلی بر روی لب بالایی می باشد که مانند کمان می باشد و لبه های آن ویژگی تمامی فرم های دیگر را دارد. برای کسانی که می خواهند تزریق ژل لب کاملا طبیعی باشد انتخاب این حالت کمانی بسیار مناسب است. حالت کمانی لب ها احساس جوانی را به صورت انتقال می دهد. افرادی که پا به سن گذاشته اند و کلاژن و طراوت لب ها کاهش پیدا کرده است می توانند با تزریق ژل لب جوانی را به چهره خود بازگردانند.

تزریق ژل لب مدل کمان

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

این فرم لب ها را بیشتر در فیلم ها و تلویزیون میبینیم. مدل هالیوودی هم لب بالا و هم لب پایین را تحت تاثیر قرار می دهد و تقریبا هر دو به افزایش حجم نیاز دارند. فرم هالیوودی تمرکز را از روی بقیه اجزای صورت برمی دارد و بیشتر لب ها به چشم می آیند.

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

تزریق ژل لب مدل کلاسیک

مدل لب کلاسیک به همه افراد و با هر فرم صورت می آید. لب بالا و لب پایین در حالت کلاسیک نسبت به یکدیگر متعادل هستند و ظاهر طبیعی اولیه را حفظ می کنند.

تزریق ژل لب مدل کلاسیک

تزریق ژل لب مدل صدف

این فرم لب تمرکز بیشتری بر لب پایین دارد و برخلاف حالت کمانی می باشد. حجم دهی لب پایین به شکل دو قطره اشک در مرکز لب اضافه می شود. شکل صدفی لب پایین را می توان با فرم های دیگر برای لب بالا ترکیب کرد و یک ظاهر جدید دلخواه بدست آورد.

تزریق ژل لب مدل صدف

تزریق ژل لب روسی

مردمان روسیه به عنوان زیبارویان در کل جهان شناخته شده اند. شاید به تصاویر زنان روسی دقت کرده باشید که فرم بینی و لب های متفاوتی دارند. همچنین در زمینه جراحی و اعمال زیبایی بسیار پیشرفته هستند.

تزریق ژل لب روسی

تکنیک تزریق ژل لب روسی به چه شکل انجام می گیرد؟

تزریق ژل لب مدل روسی یک فرم کاملا مادلینگ می باشد بدون اینکه لب ها هیچ گونه حجم یا برآمدگی اضافه تری داشته باشند. بیشتر تمرکز این تغییرات بر لب بالایی است. در حین تزریق، سوزن کاملا عمودی و رو به بالا قرار می گیرد و ارتفاع لب را پهن تر می کند. در واقع تکنیک ژل لب روسی قد لب بالا را افزایش می دهد و فرم لب از حالت یکنواختی در می آید.

ژل لب روسی

چه افرادی بهترین کاندید تزریق ژل لب مدل روسی هستند؟

بهترین کاندید مدل روسی افرادی هستند که قبلا هیچ گونه تزریق ژل لب انجام نداده باشند اما راه حلی برای کسانی که ژل لب دارند هم وجود دارد (باید چندین ماه از تزریق گذشته و حجم زیادی از ژل جذب و از بین رفته باشد). نسبت به دیگر مدل های تزریقی ژل لب روسی به زمان بیشتری نیاز دارد.

توصیه های تزریق ژل لب

تزریق ژل لب را حتما در مراکز درمانی معتبر و توسط پزشک انجام دهید. حتما مشخصات برند ژل را بپرسید. تمامی سوالات و ابهاماتی که در ذهن خود دارید قبل از انجام کار از پزشک بپرسید تا با خیال راحت و بدون نگرانی تزریق انجام شود. حتما مطالب مربوط به مراقبت های بعد از تزریق ژل لب را مطالعه نمایید. تا نتیجه دلخواه شما ماندگاری بیشتری داشته باشد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.3 / 5. تعداد رای: 14

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 پرسش و پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      قبل از تزریق پزشک با توجه به فرم لب های خودتون و فرم کلی چهره تون بهتون مشاوره میدن و راهنمایی تون میکنن که کدوم مدل بهتون میاد و انتخاب کنید

دکمه بازگشت به بالا