دستگاه لاغری موضعی MC1 MultiPower

خدمات لاغری
2.7
(3)
دستگاه لاغری موضعی MC1 MultiPower ، روشی کارآمد.

دستگاه لاغری موضعی MC1 MultiPower ، روشی کارآمد، ایمن و با استفاده آسان برای فرم دهی بدن است که با استفاده از دو تکنولوژی همزمان  امواج فراصوت و RF و بدون جراحی باعث رفع چاقی موضعی، لیفتینگ  و جوان­سازی  می­ گردد.

تجهیزات کلینیک تخصصی پوست و مو آتریسا• MC1 Multipower مجهز به 4 دستگیره مختلف است، که با مطالعات و تحقیقات علمی خیلی دقیق برای نواحی مختلف بدن تعبیه شده است. این دستگاه برای فرم­ دهی کل بدن از نوک انگشتان پا تا بالای سر موثر و مفید است که هرکدام برای کاربرد خاصی طراحی شده ­اند.

اثرات امواج  US  یا فراصوت:

اثرات امواج  US  یا فراصوت در زمینه­ های پزشکی و زیبایی برای درمان چاقی موضعی و سلولیت مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا انتشار کنترل شده امواج فراصوت توسط دستگاه باعث تغییرات غشاهای آدیپوسیت با آزادسازی چربی موجود در آنها شده و سپس از طریق فرآیندهای طبیعی متابولیسم بدن با کاهش حجم توده چربی  دفع می­ شود.

• براساس مطالعات انجام شده تابش خاص امواج فراصوت، با افزاش متمرکز  بر متابولیسم بدن کاهش چشمگیری از سلول­های چربی زیرپوستی را به همراه دارد و نهایتا باعث کاهش قابل توجه چربی و سلولیت در آن ناحیه و رفع چاقی موضعی و در نهایت فرم­ دهی بدن می­ گردد. اثرات حرارتی اولتراسوند نیز در درمان پیری و سفت کردن پوست استفاده­ می­ شود، زیرا باعث رشد و تولید کلاژن جدید در پوست شده که جوانسازی پوست را به همراه دارد.

دستگاه لاغری موضعی MC1 MultiPowerامواج RF:

• امواج RF در جوانسازی پوست شناخته شده هستند و اکثر دستگاه­های جوانسازی با استفاده از این امواج باعث جوانسازی پوست می­ شوند. که در این دستگاه می­ توان همزمان با امواج فراصوت یا به تنهایی از آن استفاده کرد. ادغام هردو موج فراصوت و RF که ویژگی منحصر به فرد دستگاه MC1 MultiPower است در کاهش چین و چروک، لیفتینگ پوست و جوانسازی بسیار موثر است.

• دستگیره منحصر به فرد دستگاه که با هر دو موج  فراصوت و RF بصورت همزمان کار می ­کند و باعث متمرکز شدن هر دو موج در ناحیه مورد نظر می­ شود با استفاده از 3 موج فرکانس پایین از فراصوت و تمرکز در ناحیه ای خاص از بدن باعث می­ شود متمرکز تر عمل کرده و اثر شدیدتری داشته باشد که در رفع چربی­ های موضعی و فرم ­دهی بدن بسیار موثر است و همچنین جوانسازی و لیفت آن موضع را به همراه دارد.

• مطالعات بالینی و بافت شناختی نشان داد که اثر سینرژیک فراصوت و RF می­تواند فیبرهای همپوشانی درم، بخصوص کلاژن و الاستین را فشرده کند، بنابراین تأثیر بسیار چشمگیری در سفت شدن پوست دارد.

 کاربردهای MC1 MultiPower :

  1. رفع چربی موضعی و سلولیت.
  2. کاهش سایز، فرم­دهی و سفت شدن بدن.
  3. افزایش گردش خون زیرپوستی.
  4. کاهش چین وچروک های ریز.
  5. رفع شلی صورت و گردن.
  6. فعال­سازی غدد لنفاوی و دفع چربی.
  7. پاک­سازی پوست با استفاده از ماساژ همزمان  با فعالیت دستگاه.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 2.7 / 5. تعداد رای: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پرسش و پاسخ

دکمه بازگشت به بالا