نکات قبل از تاتو و نکات مهم بعد از تاتو

لیزر
4.2
(81)

خلاصه مطالب نکات قبل از تاتو و نکات مهم بعد از تاتو:

» نکات قبل از تاتو کردن که بهتر است آنها را بدانید.

» نکات مهم بعد از تاتو کردن که بهتر است آنها را بدانید.

» روشی آسان برای پاک کردن تاتو !!

نکات قبل از تاتو و نکات مهم بعد از تاتو

» نکات قبل از تاتو کردن که بهتر است آنها را بدانید:

قبل از تاتو کردن حتما باید چند نکته را در نظر بگیرید و با آگاهی این کار را انجام دهید:

یکی از نکات قبل از تاتو انتخاب طرح تاتو است ، که به احتمال زیاد برای شما دغدغه باشد. مطمئن باشید معنای طرح خود را بدانید. اکثر علائم و سمبل‏ ها مفهوم متفاوتی دارند. طرح تاتو باید همان ایده یا حسی که درون شماست انتقال دهد. قطعا طرحی که “باحال” به نظر می‏ رسد روزی دل شما را خواهد زد.

› تاتو کار شما باید یک نقاش به تمام معنا باشد. تا به او درباره ایده ذهنی خود بگویید و وی بتواند یک شکل خاص برای شما طراحی کند.

› ناحیه تاتو را به درستی انتخاب کنید. تاتو را در جایی از بدن بزنید که در هر شرایط و موقعیتی از زندگی با وجود آن احساس راحتی داشته باشید.

› قبل از انتخاب تاتو کار حتما نمونه کارها را بررسی کنید و از سلامت محیط مطمئن شوید.

از دیگر نکات قبل از تاتو استریل بودن لوازم است که امری بسیار مهم می باشد. در غیر این صورت ممکن است دچار بیماری ‏ها و آسیب‏ های جبران ناپذیر شوید.

› قبل از انجام تاتو آزمایش خون بدهید. در صورت ابتلا به دیابت، کم خونی و هپاتیت تاتو انجام ندهید.

› 24 ساعت قبل از تاتو قرص آسپیرین مصرف نکنید.

› بعد از تاتو باند را حداقل تا دو ساعت نگه دارید. باند از ورود باکتری و عفونت به داخل زخم‏ ها جلوگیری می‏ کند.

› از نکات قبل از تاتو این است که تا 24 ساعت بعد از شستشوی تاتو خودداری کنید. تاتوی خود را از نور مستقیم آفتاب محافظت کنید.

› اشعه ماورای بنفش باعث محو شدن و از بین رفتن طرح تاتو می ‏شود.

» نکات مهم بعد از تاتو کردن که بهتر است آنها را بدانید:

نکات مهم بعد از تاتو پشیمانی بعد از آن است که امری کاملا طبیعی می باشد. تقریبا نیمی از افرادی که تاتو دارند بعد چندین سال از طرح آن خسته می‏ شوند. در این شرایط بعضی افراد برای طرح و تاتوی جدید اقدام می‏ کنند و بعضی دیگر می‏ خواهند آن را به کلی پاک کنند.

›  یکی از نکات مهم بعد از تاتو کردن پیدا کردن روشی برای پاک کردن آن  است!!

• برای محو کردن موقتی تاتو مواد مختلفی وجود دارد که تا هنگام شستشو تاثیرگذار هستند. اما بهترین روش برای پاک کردن دائمی تاتو لیزر است. لیزر کیوسوییچ بدون ایجاد زخم و جای سوختگی جوهر تاتو را در زیر پوست خرد می‏ کند و باعث پاک شدن آن می ‏شود. نور لیزر توسط ذرات جوهر جذب شده و باعث نابودی آن‏ها می ‏گردد. چند روز پس از کیوسوییچ سیستم لنفاوی بدن ذرات جوهر را از بدن دفع می ‏کند. با ادامه دادن جلسات لیزر ذرات بیشتری از بدن خارج و در نهایت تاتو محو می‏ شود. با توجه به اندازه و رنگ تاتو تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه متفاوت خواهد بود.

یکی از نکات مهم بعد از تاتو که باید بدانیم : بعضی از رنگ‏های جدید پاستلی، رنگ‏ های خیلی روشن و یا سفید قابل پاک شدن نیستند، مگر اینکه با رنگ‏ های قهوه ‏ای و مشکی ترکیب شوند.

› بعد از هر جلسه لیزر پاک‏ کننده تاتو، پوست قرمز و متورم می‏ شود که بعد از چند روز بهبود می‏ یابد.

 یکی از نکات مهم بعد از تاتو این است که بایددر ناحیه مورد نظر از ژل آلوئه ورا و پمادهای ترمیم کننده استفاده کنید. در برابر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید تا از بروز لک (هایپرپیگمنتاسیون) جلوگیری شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.2 / 5. تعداد رای: 81

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا