موهای شیشه‌ ای صاف و فوق‌العاده براق

دسته بندی نشده
5
(1)

موهای شیشه ای صاف و فوق‌العاده براق اکنون ترند و پرطرفدار است. به ویژه در جشنواره ها و فید رسانه های اجتماعی در همه جای دنیا. ما امروز چیزی هیجان‌انگیزتر و بسیار مخاطب پسند برای شما داریم. آن هم آموزش مرحله به مرحله اش توسط  جاستین مرجان است. او از جمله آرایشگران مشهوری است که این روند را به خوبی می داند. داشتن موهای شیشه‌ ای صاف کاری ساده نیست. اما برای داشتن ظاهری فوق العاده البته این روش بی دردسر است.

موهای شیشه‌ ای صاف

نحوه براق و شیشه ای کردن موها

برای داشتن موهای شیشه ای و بسیار لخت به زمانی در حدود 10 دقیقه نیاز دارید بعلاوه ابزارهایی مانند اتو صاف، اسپری مو و برس. به یقین شما هم مشتاق هستید که بدانید چگونه می توانید این شیوه را برای موهای خودتان هم امتحان کنید. ما در این مقاله از کلینیک آتریسا همه چیزهایی را که باید بدانید از آرایشگران چهره های مشهور برای شما برمی شماریم. ترند موهای شیشه ای صاف به موهایی اشاره دارد که فوق العاده براق و صاف هستند. تقریبا به حالتی که مانند شیشه انعکاس دارند. 

برای شروع کار، اول موهایتان را با شامپو بشویید و حالت دار کنید. البته بهتر است از تقویت کننده های درخشندگی مو هم در حمام و هم پس از حمام استفاده کنید. برای درخشندگی بیشتر می توانید آن ها رابا نرم کننده خود ترکیب کنید که دارای مخلوطی از از روغن های طبیعی برای تغذیه و تقویت موها است.  

از محافظ حرارتی استفاده کنید

در مرحله بعدی، محافظ حرارتی را روی موهایتان اعمال کنید ( پیش از استفاده از ابزارهای حالت دهنده حرارتی، باید این کار را حتما انجام دهید). می توانید محافظ حرارتی جی اس کیو(GSQ) را امتحان کنید. تا از موهایتان مراقبت کرده و موهایی بدون وز داشته باشید.

همانطور که آرایشگر مشهور جاستین مرجان توضیح می دهد در حین انجام کار باید از یک اتو موی صاف برای شیشه ای کردن موها استفاده کنید. برای تثبیت صاف کردن موها می توانید از تمامی ابزارهای حرارتی مانند GHD استفاده کنید. این برندی است که جاستین آن را بسیار توصیه می کند.

همچنین تاکید می کند که برای انجام دقیق تر کار حتما موهای بالای اتو را برس بزنید و بعد آن را به سمت پایین اتو کنید. برای صاف‌تر کردن موها در نزدیکی ریشه موها در بالای سر، از برس استفاده کنید. برای داشتن بهترین نتیجه و موهای شیشه ای صاف پیشنهاد می کند از برس موی Popular Mixture Hair Brash استفاده کنید.ممکن است هزینه بالایی داشته باشد اما بسیار به کارتان میاید.

با محصولات مناسب کار را به پایان برسانید

همچنین می گوید موها را با اسپری ضد وز تمام کنید تا مطمئن باشید در تمام طول روز در جای خود ثابت می ماند. سپس می توانید از اسپری هایی که براق کننده اند، استفاده کنید. می توانید مستقیما روی موهایتان اسپری کنید و یا به کمک برس مو همزمان روی موهایتان اسپری کنید.

روشی دیگر برای داشتن موهای شیشه ای در 4مرحله

موهای شیشه ای در حال حاضر مد هستند. اما به یقین این اولین باری هم نیست که موهای شیشه ای صاف و ابریشمی در کانون توجه قرار گرفته اند. همچنین نام های دیگری برای آن وجود دارد از جمله: موهای مایع، موهای براق و موهای خیلی براق.

هم اکنون موی شیشه ای به این موضوع می پردازد که چکونه موی شما می تواند انعکاسی باشد از سلامتی و جوانی شما.

به خواندن ادامه بدهید. چون ما راه دیگری را برای داشتن موهای شیشه ای صاف و فوق العاده براق به شما پیشنهاد می کنیم. بدون صرف وقت و هزینه اضافی.  

به صورت معمول، فرآیند شیشه ای و براق شدن موها می تواند هزینه زیادی داشته باشد. از محصول فراکتیس اسلیک اند شاین گلس هیر واتر(Fructis Sleek and Shine (Glass Hair Water استفاده کنید و سپس آن را آبکشی کنید تا درخشندگی شیشه ای موها با 10 برابر صافی را فورا تجربه کنید.

موهای شیشه‌ ای صاف

آموزش گام به گام موی شیشه ای

مرحله 1: موهای خود را تمیز کنید

برای بدست آوردن درخشش شیشه مانندی که مدنظرتان است باید با شامپو کردن موها شروع کنید. از شامپوی فراکتیس اسلیک اند شاین برای داشتن موهایی بسیار براق استفاده کنید.  

مرحله 2: از فراکتیس اسلیک اند شاین گلس هیر واتر استفاده کنید

Fructis Sleek & Shine Glass Hair Water با فناوری لایه ای سبز فرموله شده است. یک نرم کننده مایع آبکشی است که بسیار سریع موهای شمار را تا 10 برابر صاف تر و فوق العاده براق می کند. بدون آسیب زدن به مو و بدون سولفات، سیلیکون، هیدانتوئین DMDM و پارابن یا فتالات است.

بعد از استفاده از نرم کننده، آب اضافی مو را بگیرید. 10 ثانیه موها را ماساژ دهید. هنگامی که از این محصول استفاده می کنید، ممکن است کمی احساس گرما کنید. در نتیجه از تماس آن با چشم خودداری کنید.  

مرحله 3: حالت دهنده اضافی (اختیاری)

اگر احساس کردید که بعد از استفاده از نرم کننده به مقدار بیشتری نرم کننده نیاز است. از کرم حالت دهنده براق کننده هم استفاده کنید.

مرحله 4: بعد از 10 ثانیه آبکشی کنید و به دلخواه حالت دهید

اگر می خواهید موهایتان را با اتو کردن و سشوار صاف کنید، پیشنهاد می کنیم از Sleek & Shine Flat Iron Perfector Straightening Mist استفاده کنید. اکنون شما موهایی بسیار درخشان و صاف دارید.

موهای شیشه‌ ای صاف

بهترین کرم صاف کننده مو

هر نوع مویی که دارید، صاف یا مجعد پیش از اینکه موهایتان را سشوار کنید. ابتدا موها را با حوله خشک کنید سپس با یک کرم صاف کننده مو آن را خوب ماساژ بدهید. برای داشتن موهای خوش فرم و صاف پیشنهاد می‌کنیم از لوسیون و یا کرم صاف‌کننده مو استفاده کنید.

کرم صاف کننده‌ مو

این نوع کرم مو از جمله محصولات آرایشی مخصوص مو به شمار می آید. این کرم غلظت بالایی دارد و مهم ترین کار آن ویتامینه کردن موها و آبرسانی است.  استفاده از آن به آبکشی نیاز ندارد.

صاف کردن مو دائمی در خانه

در صورتی که در طول هفته چند بار حمام می روید  و از شامپوهایی استفاده می کنید که شیمایی هستند و چربی طبیعی موی سر را از بین می برند و همچنین دچار وزی مو هستید. اگر تغذیه مناسبی دارید و به اندازه کافی آب می نوشید. پیشنهاد ما این است که با خیال راحت به سراغ ماسک های خانگی بروید تا به راحتی به موهایی صاف و سالم دست یابید. نکته جالب در مورد این ماسک ها این است که هزینه کم و عوارض کمتری در مقایسه با مواد شیمیایی دارند. اما با وجود این مزایا در درازمدت تاثیر آن را می بینید.     

آموزش کراتینه مو با مواد طبیعی

برای اینکار ماسک های خانگی بسیاری وجود دارند، اما در اینجا ما به یکی از موثر ترین و بهترین آن‌ها می پردازیم:

آموزش کراتینه مو خانگی با تخم­ مرغ

از ضروری ترین مواد که برای سلامتی و براقی مو بسیار موثر است، تخم مرغ است. چون سرشار از مواد مغذی است همانند: مواد معدنی، پروتئین و ویتامین های ضروری بدن. به همین علت تمامی نیازهای ضروری موی سر را تامین می کند. در ادامه این ماسک مو با تخم مرغ را به شما آموزش می دهیم.

این ماسک جزو ساده‌ترین ماسک‌ها به شمار می‌آید. اگر دوست دارید موهایی صاف و پر پشت داشته باشید باید 2 الی 3 مرتبه در هفته از آن استفاده کنید.

مواد مورد نیاز:

  • 1 تا 2 عدد تخم مرغ
  • کاسه یا ظرف شیشه ای
  • یک عدد چنگال
  • کلاه حمام

طرز تهیه ماسک تخم مرغ:

تخم مرغ را درون کاسه شکسته، بعد با چنگال هم بزنید تا کف کند. بعد ماسک را روی موهایتان بریزید و ماساژ بدهید. پس از اینکه موها به خوبی آغشته شدند. کلاه حمام را بپوشید و برای مدت زمان نیم ساعت صبر کنید و در انتها به حمام بروید و موها را با شامپو بشویید.

صاف کننده مو دائمی

کراتینه مو روشی دائمی برای صاف کردن مو است و این روزها بسیار پر طرفدار است. در این روش تارهای مو به محلول کراتین و فرمالدهید آغشته شده و بعد موها باید سشوار شوند. سپس موها صاف می شوند.  این روش باعث صاف شدن مو و لختی دائم آن می شود.

  • بی ضرر ترین روش صافی مو

می توان گفت کراتینه کردن مو بی ضرر ترین شیوه برای صافی مو است. نتیجه آن به جنس مو و نوع آن هم وابسته است. قبل از انجام آن با افراد متخصص مشورت کنید تا به ماندگاری آن افزوده می شود. کیفیت انجام کار و صافی مو تا حد زیادی به برند محصول و سالن انجام دهنده اش بستگی دارد.

روش های احیا و صافی مو

با پیشرفت تکنولوژی های جدید شیوه های مختلفی نیز برای تقویت موها بوجود آمده است. امروزه بیشتر افراد با آن آشنایی دارند. بعضی از این روش ها شامل:

  • ویتامینه مو
  • کراتینه مو
  • بوتاکس مو
  • پروتئینه مو
  • هیبرید مو

شیوه هایی که نام بردیم به غیر از ترمیم و تقویت مو می توانند موها را نیز صاف کنند. ولی میزان صافی در هر یک از این روش ها متفاوت است.


نتیجه گیری

برای اینکه بدانید کدام روش برای احیای موها بهتر است باید حتما به یک متخصص مجرب در این کار مراجعه کنید تا موهایتان را بررسی کند. متخصصین با شناسایی آسیب های وارد شده به موها، جنس و نوع مو می توانند مشخص کنند کدام شیوه برای شما بهتر خواهد بود و بیشتر تاثیرگذار است.

منبع

آیا می توان موهای شیشه ای براق ولی کوتاه داشت؟

بله! برای موهای کوتاه هم می توان این روال را انجام داد و موهایی شیشه ای و فوق العاده براق داشت.

آیا می توان موهای شیشه ای را روی موهای مجعد یا بافت دار داشت؟

ایجاد موهای شیشه ای برای موهای نسبتا صاف راحت تر است. ولی انواع موهای مجعد و با بافت سبک هم آن نرمی و براقیت را می توانند داشته باشند.

چگونه موهای شیشه ای را ماندگار کنیم؟

با Fructis Glass Hair Water، این براقیت و صافی تا 72 ساعت دوام خواهد داشت.

آیا بعد از شیشه ای شدن موها نیاز به استفاده از نرم کننده داریم؟

از لحاظ فنی نیازی به استفاده از نرم کننده نیست. با این حال، اگر یک مرحله اضافی از حالت دهنده نیاز دارید، از کرم حالت دهنده خیلی براق استفاده کنید.

آیا می توان از آن برای موهای رنگ شده استفاده کرد؟

این محصول برای موهای رنگ شده مناسب است.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دکمه بازگشت به بالا