عملکرد لیزر موهای زائد

خدمات لیزر موهای زائد
4.7
(13)

√ خلاصه مطالب در زمینه نحوه عملکرد لیزر موهای زائد:
» عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟
» انواع طول موج‌های دستگاه لیزر
» کاربرد لیزر +Elite  چگونه است؟
» مزیت های لیزر +Elite نسبت به دیگر لیزرها
عملکرد لیزر موهای زائد

» عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

عملکرد لیزر موهای زائد به این صورت است که لیزر، روی ملانین‌های موجود در ریشه مو متمرکز شده و روی آن ناحیه تأثیر می‌گذارد و نهایتاً منجر به نابود شدن ریشه‌ی مو می‌گردد. افراد با پوست‌های روشن و موی ضخیم و تیره بهترین کاندید لیزر موهای زائد می‌باشند.

› عملکرد لیزر موهای زائد طی جلسات متعدد انجام می‌شود که این تعداد برای افراد مختلف متفاوت است و پیش‌بینی مطلوب به‌ طور میانگین 8 تا 10 جلسه است. این تعداد بنا بر رنگ و نوع پوست، رنگ و ضخامت مو، وضعیت هورمونی، مصرف دارو، میزان تماس پوست با نور آفتاب و نژاد افراد مختلف تغییر می‌کند. هدف لیزر موهای زائد نازک و کرکی شدن و نهایتاً کاهش رشد مو ها می‌باشد.

› لیزر موهای زائد جایگزین سریع، آسان و موثر برای اصلاح و اپیلاسیون است. یکی از دستگاه های موجود در مجموعه کلینیک های آتریسا لیزر Elite  + Cynosure است که با استفاده از آن موهای زائد را از صورت، پشت، زیر بغل، پاها، سینه و منطقه بیکینی حذف می کنیم. اگر از روش‏ های دردناک و ناخوشایند خسته شده‏ اید لیزر موهای زائد می‏ تواند نتیجه طولانی مدتی برای شما به ارمغان بیاورد. به تازگی این روش علاقمندان بسیاری در آقایان پیدا کرده است.

عملکرد لیزر موهای زائد

» انواع طول موج‌های دستگاه لیزر:

› لیزر الکساندرایت (طول موج 755 نانومتر): مناسب برای پوست‌های روشن و معمولی
› سیستم لیزر دایود (طول موج 800 نانومتر): بـرای پوسـت‌هـای معـمـولی رو به تیـره
› لیزر‌های ان‏دیگ (طول موج 1064 نانومتر): بـرای پـوسـت‌هـای تیـره و بـرنـز شـده

» کاربرد لیزر  +Elite چگونه است؟

› سیستم لیزر الیت پلاس از طول موج ‏های مختلف برای تاثیر بیشتر استفاده می ‏کند. طول موج الکساندرایت 755 نانومتر و Nd:YAG 1064 نانومتر است. طول موج 1064 نانومتر امن ‏ترین طول موج برای پوست‏ تیره و طول موج 755 نانومتر برای پوست‎ روشن مناسب است. در طول درمان با لیزر پرتوی نور ساطع شده توسط فولیکول مو جذب می ‏شود و به گرما تبدیل می ‏گردد. این کار به طور موثری به فولیکول آسیب می‏زند و رشد مو را متوقف می ‏کند.

› قبل از درمان باید با مشاور خود درباره رنگ پوست و رنگ موهای ناحیه مورد نظر صحبت کنید. نواحی بزرگتر این امکان را می‏ دهد تا از پالس‏ های قوی‏تری استفاده کرد و تاثیر بیشتری در کاهش رشد موها دارد. نتایج نشان داده است که بعد از 3 ماه با جلسات متوالی کاملا موها کاهش می‏ یابد.

» مزیت های لیزر Elite + نسبت به دیگر لیزرها :

  • جلسات درمانی کمتر: ناحیه ‏های سایز بزرگتر زودتر به درمان جواب می‏ دهند.
  • مدت زمان کوتاه‏تر: زودتر از دیگر دستگاه ‏ها جواب می‏ دهد.
  • طول موج‏ های متفاوت: با توجه به طول موج‏ های متنوع برای رنگ پوست و موهای مختلف و سیستم خنک ‏کننده همزمان از سوختگی جلوگیری می‏ کند.

› همچنین با دستگاه لیزر می ‏توان رگ‏ های عنکبوتی روی صورت، پاها و بدن را درمان نمود. به ویژه طول موج Nd:YAG در درمان ورید قرمز، آبی و بنفش، ضایعات عروقی و انعقاد عروق بسیار تاثیرگذار است. در نتیجه پوست نرم، صاف و جوان‏تر می‏ شود.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.7 / 5. تعداد رای: 13

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 پرسش و پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      خیر. لیزر یک روش غیر تهاجمی است که برای بین بردن موهای زائد بدن از آن استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا