سوالات متداول تزریق ژل

سوالات متداول
5
(1)

سوالات متداول تزریق ژل

• مجموعه سوالات متداول در زمینه تزریق ژل:

• قبل از تزریق ژل نیاز به مراقبت خاصی نیست ، اما بهتر است مصرف چای سبز کاهش یابد ، داروهای ضد التهابی را مانند آسپرین نباید مصرف نمود .

• می‌توان از ژل‌های تزریقی برای برجسته‌تر کردن نقاط تورفته‌ی صورت استفاده کرد. تزریقات کوچک می‌توانند فضای موردنظر را با هیالورونیک اسید پر کنند. تمامی فیلرهای مورداستفاده‌ی ما حاوی لیدوکائین که یک بی‌حس‌کننده‌ی موضعی است، می‌باشند و استفاده از آن‌ها با کمترین میزان ناراحتی همراه خواهد بود. جلسه‌ی درمان بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت زمان خواهد برد. برخی از افراد پس از انجام تزریق به محل کار خود بازمی‌گردند درحالی‌که برخی دیگر برای بعد از ساعات کاری و یا در تعطیلات آخر هفته وقت می‌گیرند. این عمل هیچ ازکارافتادگی در فرد ایجاد نمی‌کند.

• اگر تزریق ژل در مراکز بهداشتی و معتبر انجام شود ، هیچ مشکلی برای اشخاص ایجاد نمی کند ، بنابراین توصیه می شود تزریق ژل در مراکز معتبر انجام شود ، درکلینیک تخصصی پوست ، مو، لیزر آتریسا تزریق ژل در مکانی کاملا بهداشتی انجام می شود .

• آثار تزریق فیلر معمولاً بین ۴ تا ۸ ماه قابل‌مشاهده‌اند. در برخی از نقاط مانند لب‌ها لازم است تا جلسات بازسازی پس از حدود ۴ ماه برنامه‌ریزی شوند. درحالی‌که در برخی از نقاط دیگر صورت، پس از گذشت ۸ ماه ممکن است برای حفظ آثار درمان، یک جلسه‌ی بازسازی موردنیاز باشد. معمولاً در جلسه‌ی بازسازی نسبت به جلسه‌ی اولیه، ژل کمتری موردنیاز خواهد بود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دکمه بازگشت به بالا