سوالات متداول مزوتراپی

سوالات متداول
5
(2)

سوالات متداول مزوتراپی

سوالات متداول مزوتراپی

• مجموعه سوالات متداول در زمینه مزوتراپی:

√ شما ممکن است مختصری درد یا سوزش در حین انجام درمان حس کنید که کاملا قابل تحمل است هر چند می توان با بی حسی موضعی، عملیات درمانی بدون دردی داشت.

از سوالات متداول مزوتراپی عوارض آن است که ممکن است چه عوارضی داشته باشد؟

• تزریق مواد ممکن است کمی با درد همراه باشد و پس از تزریق احتمال بروز کمی تورم در ناحیه ی تزریق وجود دارد که کاملا طبیعی است و سریعا برطرف می گردد. علاوه بر اینها امکان دارد بیمار به مواد تزریقی آلرژی داشته باشد و دچار واکنش‌های آلرژیک شود.

• از آنجا که مویرگ‌ها و پوست بسیار نازکی در اطراف چشم‌ها وجود دارد، در اثر مزوتراپی برای رفع سیاهی و لک‌های دور چشم، کبودی دور از انتظار نخواهد بود.

  • خیر، این روش موقت است و باید در جلسات متعدد درمان را تکرار کرد که در ابتدای درمان در فواصل کوتاه و در نوبت های بعدی با فواصل طولانی تر درمان دنبال شود.
  • در مورد مزوتراپی مو هم زمانی که از محلول‌های مناسب برای تزریق استفاده شود، ریزش مو تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند و حتی گاهی شاهد رشد مجدد مو هم خواهیم بود؛ اما در این مورد هم باید تزریق و درمان،‌ادامه ‌دار باشد.

این روش برای جوانسازی پوست، از بین بردن لک‌های پوستی، از بین بردن لک‌های بارداری، لیفتینگ پوست، ذوب کردن سلولیت‌ها و چربی‌های اضافه و درمان ریزش مو مناسب است.

پزشکان هم می توانند مواد ترکیبی را آماده کنند ولی برای کاهش احتمال آلودگی با میکروب ها بهتر است از ترکیب های آماده استفاده شود.

 متاسفانه نه ، زیرا تا زمانی که یک ماده را برای بیمار تزریق نکنیم، نمی‌توانیم متوجه شویم که به آن حساسیت دارد یا نه. البته اگر خود بیمار اظهار کند که بدنش به ماده خاصی مانند ماینوکسیدیل حساسیت دارد، برایش تزریق انجام نخواهد پذیرفت.

از سوالات متداول مزوتراپی که قابل توجه هم هست مدت زمان اثر بخشی ونتیجه آن است که در پاسخ باید گفت:

 نتایج بستگی به وضعیت بدن و موقعیت درمانی دارد. به طور متوسط بیماران پس از ۳ جلسه به طور عینی متوجه تغییرات می شوند. در برخی از موقعیت ها، بیماران پس از یک جلسه نیز، نتایج را مشاهده می کنند.

خیر.البته میزان تاثیر این روش از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بنا به تشخیص پزشک مزوتراپی برای درمان، تجویز می گردد و ممکن است برای همه موثر نباشد.

این روش برای تمام افراد با هر جنس پوست و مویی مناسب است ولی بسته به اینکه برای هر فرد چه مقدار موثر است یا باید بنا بر احتیاج هرکسی چه مواد تزریقی استفاده کرد متفاوت است. بنابر این بهتر است قبل از هرگونه درمان زیبایی با پزشک مشاوره شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دکمه بازگشت به بالا