رفع غبغب با RF +عکس

پوست و زیبایی
4.6
(21)

رفع غبغب با RF بهترین روش موجود در دنیا است. چطور می‌توان غبغب را کوچک کرد؟شیوه آر اف با انجماد چربی چانه به منظور کمک به سفت کردن پوست شل اطراف ناحیه چانه و اطراف گلو به کار می‌رود و موجب رفع غبغب می‌شود. با گذشت زمان و تغییرات وزنی شدید، یکپارچگی و سفتی پوست در تمام نواحی بدن کمتر می شود. این حالت در ناحیه تحتانی صورت مرز اتصال بین صورت و گردن (غبغب) نیز بوجود می آید و بر روی چهره فرد تاثیر منفی می گذارد. این فرکانس رادیویی با ایجاد حرارت موجب نابودی سلول های چربی و سفت شدن پوست می گردد.در این مقاله از کلینیک آتریسا، به طور کامل به توضیح این روش خواهیم پرداخت.

رفع غبغب با RF

آشنایی با روش RF جهت رفع غبغب

تکنولوژی آر اف جریان الکتریکی را به قسمت مورد نظر می‌فرستد و پوست آن را به عنوان منبعی از انرژی می‌شناسد که می‌تواند از آن استفاده نماید. این نوع عمل می‌تواند فیبروبلاست را تحریک کند، رشد کلاژن را بیشتر کند و موجب منقبض شدن و ترمیم لایه عضلانی آن شود.

استفاده از rf برای درمان غبغب

امواج فرکانس رادیویی RF یکی از روش های غیرتهاجمی محبوب برای کاهش چربی های اضافی می باشد. دستگاه RF بیشتر این محبوبیت را از طریق کاهش چربی های ناحیه غبغب بدست آورده است. جلسات درمانی برای رفع غبغب با فرکانس رادیویی سریع، بدون درد، آرامش بخش، تاثیرگذار و مقرون به صرفه می باشد. RF علاوه بر تخریب و کاهش سلول های چربی به کلاژن سازی و بهبود کیفیت بافت پوست نیز کمک می کند. مدت زمان جلسات RF غبغب تقریبا 20 تا 30 دقیقه طول می کشد. چند روز بعد از انجام آر اف کاملا متوجه تغییرات خواهید شد. معمولا 3 تا 6 جلسه آر اف برای رفع غبغب نیاز است.

رفع غبغب با RF

امواج رادیویی RF چگونه بر تخریب سلول های چربی اثر می گذارد؟

جریان الکتریکی ایمن از طریق الکترودهایی که بر روی سطح پوست قرار می گیرد به عمق بافت ها نفوذ می کند. در این مرحله حرارتی که در عمق بافت پوست ایجاد می شود (حدودا 40 درجه) سلول های چربی را تخریب می کند و پوست سفت و جمع می شود.

چرا به کلاژن نیاز داریم؟

کلاژن در واقع رایج‌ترین پروتئین موجود در بدن است و اینگونه تصور می‌شود که یک سوم از پروتئین‌های بدن ما را شامل می‌شود. در پوست، تاندون‌ها و استخوان‌ها استفاده می‌شود که در انواع مختلفی در قسمت‌های گوناگون بدن پیدا می‌شود. کلاژن به پوست ما ظاهری صاف و سفت می‌دهد و به ترمیم، رشد و کشش آن کمک می‌کند. با بالا رفتن سن تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می‌کند و پوست هم شل می‌شود.

تولید کلاژن با گذشت زمان، کند می‌شود. هنگامی که این اتفاق برای بدن می‌افتد. با بالا رفتن سن هورمون‌های ما هم تغییر می‌کند.

یائسگی منجر به کاهش استروژن در بدن زنان می‌شود. این خود منجر به کاهش یافتن خاصیت ارتجاعی و ایجاد افتادگی و چین و چروک می‌شود. تمامی این عوامل به ایجاد غبغب کمک می‌کند.

رفع غبغب با RF

توصیه های بعد از آر اف غبغب

بعد از انجام آر اف غبغب سعی کنید ناحیه صورت و گردن در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. زیرا پوست تا چند روز حساس است و نور خورشید می تواند به سادگی باعث ایجاد لک شود. در روزهای بعد از درمان با RF مقدار نوشیدن آب را افزایش دهید. در این مرحله آب زیاد به کلاژن سازی کمک می کند.

چرا باید RF و کرایولیپولیز را انتخاب کنید؟

از فرکانس رادیویی RF، کرایولیپولیز که شیوه‌های غیرتهاجمی موثر و ایمن هستند برای رفع غبغب بکار می روند.

درمان با استفاده از فرکانس رادیویی که موجب سفت شدن پوست هم می‌شود RF هم نامیده می‌شود.روشی غیرجراحی به منظور سفت کردن پوست است. این شیوه شامل استفاده از امواج انرژی برای گرم کردن لایه عمیق پوست به نام درم است. این گرما موجب تحریک تولید کلاژن خواهد شد.

مزایای درمان غبغب به RF:

  • از نظر بالینی کاملا اثبات شده است.
  • غیر تهاجمی و بدون درد.
  • ایمن و موثر.
  • لیفت پوست.
  • نیازی به بی حسی، بیهوشی یا آرام بخش ندارد.
  • بدون سوزن و مواد شیمیایی.
  • نتیجه حتی بعد از یک نیز جلسه مشهود است.
  • جوان شدن چهره فرد.
  • افزایش گردش خون.
  • تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین.

چه چیزی باعث ایجاد غبغب می‌شود؟

غبغب بخاطر ایجاد یک لایه چربی اضافه در ناحیه زیر چانه به وجود می‌آید.

غبغب ناشی از دلائل مختلفی است از جمله رژیم غذایی، سن و ژنتیک. چند عامل مختلف در بدن با هم ترکیب می‌شود تا غبغب ایجاد شود.

شناخت این عوامل می‌تواند به درک شیوه‌های خلاص شدن از شر غبغب کمک کند.

تعدادی عوامل هستند که در ایجاد غبغب نقش داشته و اغلب ترکیبی از این عوامل منجر به ایجاد غبغب می‌شوند. این عوامل شامل:

  • شل شدگی پوست
  • چربی اضافه گردن
  • داشتن چانه کوچک
  • چانه ای که ضعیف است
  • افتادگی در ناحیه غده بزاقی
  • افتادگی در عضله پلاتیسما
  • سن فرد
  • وزن و رژیم غذایی

بالا رفتن وزن همیشه هم دلیل بوجود آمدن غبغب نیست. ولی می‌تواند به ایجاد آن کمک می‌کند. غذا‌های فرآوری شده، رژیم غذایی پر کالری و کربوهیدرات‌ها می‌توانند روی افزایش وزن و ایجاد غبغب هم موثر باشند.

بعلاوه غبغب می‌تواند به خاطر کاهش وزن قابل توجه، بوجود بیاید. چون پوست‌های از دست رفته در این ناحیه تجمع پیدا می‌کنند.

ژنتیک

نتایج مطالعات نشان می‌دهند که ژنتیک نقشی موثر در ایجاد غبغب داشته است.

وضعیت بدن

وضعیت نامناسب بدن می‌تواند عضلات چانه و گردن را ضعیف کند. این می‌تواند با گذشت زمان باعث ایجاد غبغب شود.

رفع غبغب با RF

روش RF برای حذف غبغب

زمانی که کرم‌های گران قیمت که برای سفت شدن صورت بکار می‌روند، کار نمی‌کنند. شاید زمان آن رسیده باشد که درمان RF را امتحان کنید.

این روش یک درمان طولانی مدت برای کسانی است که می‌خواهند غبغب خود را حذف کنند.

روش RF برای از بین بردن غبغب یکی از محبوب‌ترین درمان‌های غیر جراحی و غیر تهاجمی برای کاهش چربی است که آن را RT Aesthetics ارائه داده است.

این روش جدید می‌تواند سلول‌های چربی را ذوب کند. این درمان به صورت عمقی به لایه های چربی نفوذ می‌کند تا پوست شما را سفت‌تر کند.

برای رفع غبغب به چند جلسه آر اف نیاز داریم؟

به منظور رفع کامل غبغب تان باید پروسه درمان خود را کامل کنید. تا همه افتادگی‌ها و چین خوردگی ها از بین بروند. حدود 3 تا 6 جلسه برای انجام این تکنیک لازم است. به منظور مشاهده نتایج بطور کامل بهتر است حتما 6 جلسه را تا به انتها ادامه دهید.  

نحوه تخریب بافت‌های چربی غبغب با RF

برای رفع غبغب با RF جریان الکتریکی از طریق یکسری الکترودها به طور ایمن روی پوست بیمار قرار می‌گیرند. تا جایی که ممکن باشد به عمق نفوذ خواهد کرد تا پوست این ناحیه را از حالت افتاده خارج کرده و سفت کند.

توصیه های درمان غبغب با دستگاه RF

افرادی که در شرایط خاص فیزیکی و آناتومیکی به سر می برند مانند خانم های باردار، بیماران قلبی دارای ضربان ساز (پیس میکر)، بیماران سرطانی و مبتلایان به صرع قبل از اقدام به این کار حتما باید با پزشک خود مشورت کنند.

مراقبت پس از آر اف غبغب

در حقیقت مراقبت‌های آر اف غبغب با آر اف فرکشنالی که برای صورت انجام می شود فرقی ندارد و کسانی که چندین بار تجربه انجام این شیوه را دارند با توصیه‌های مهم آن آشنا هستند. شما باید به این نکته توجه کنید که پس از انجام آر اف غبغب، در معرض نور مستقیم خورشید نباشید. چون پوست در روزهای اول خیلی حساس می‌شود و نور آفتاب به سرعت پوست شما را لک می‌کند.

بعلاوه باید توجه کنید که این روش بجز اینکه غبغب را بصورت کامل برطرف می‌کند. باعث کلاژن سازی زیادی برای پوست هم می‌شود. به صورت کلی باید به این نکته توجه کنید که پس از انجام همه روش‌های زیبایی توصیه می‌شود که حتما باید آب زیادی بنوشید و آن را به حداکثر میزان آن برسانید.

فیلم درمان غبغب به روش rf وغیر تهاجمی

نتیجه‌گیری

خلاصی از شر غبغب به صورت طبیعی با رژیم غذایی و ورزش کاری دشوار است. روش های درمانی مانند کرایولیپولیز، هایفو وRF روش‌هایی غیرتهاجمی برای رفع غبغب هستند. اگر قصد دارید این روش زیبایی را انجام دهید پیشنهاد ما به شما این است که با مشاوران ما در کلینیک آتریسا تماس بگیرید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

میانگین رضایت کاربران 4.6 / 5. تعداد رای: 21

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 پرسش و پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      باید حضوری تشریف بیارید پزشک معاینه و بررسی کنن معمولا 4جلسه هفتگی انجام میشه و اگر همراه با مزوتراپی لاغری باشه زودتر نتیجه میگیرید.

        1. سلام وقت بخیر
          می توانید از روش های آنزیم یا پلاسماجت زیر نظر پزشک استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا